شار
شار

شار

دعوتنامه کنداب برای دانشجویان مهندسی شهرسازی رشت


انجمن دانشجویی تخصصی معماری عمران شهرسازی برگزار می کند

با عضویت در این فروم  ضمن ارائه و برداشت مطالب روز و مقالات و آموزش های تخصصی فنی مهندسی

گامی در پیشرفت عمران و آبادانی کشور مان برداریم

منتظر حضور شما در این فروم دانشجویی هستیم


برای عضویت اینجا کلیک کنید

اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و مبلمان شهری در گیلان

رشت - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های گیلان از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه ،فضای سبز و مبلمان شهری در استان خبر داد.


'عبدالله سلمانی زاده' عصر روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سه هزار متر مربع مساحت برای برپایی این نمایشگاه پیش بینی شده که از 26 تا 29 ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی در رشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: 40 واحد فعال صنعتی از استان های گیلان، تهران ، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، استان مرکزی و البرز در این نمایشگاه حضور دارند.

سلمانی زاده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این واحدها، سازمان های وابسته به شهرداری رشت، سازمان فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند شهرداری رشت، سازمان پسماند استان گیلان، شرکت کودآلی گیلان نیز در اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و مبلمان شهری استان شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات مبلمان خیابانی، پارکی و ترافیکی، آب نماها و تجهیزات نورپردازی و فضای سبز و گل و گیاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه هر روزه از ساعت 17 عصر تا 22 برای بازدید عموم مردم استان گیلان دایر است.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه 26 تیرماه ساعت 17 با حضور معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان استان و سازمان های همیاری شهرداری استان های همجوار خواهد بود.



منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)

پروژه های بیان 1 و 2

پروژه های بیان معماری 1و2 بررسی گردید. جهت دریافت پروژه های خود از اتاق اساتید، از تاریخ دوشنبه 26 تیر ماه تا تاریخ 30 تیر ماه اقدام فرمایید و در غیر این صورت مسئولیت مفقودی پروژه ها با خود شماست...


پینبشت: دوستانی هم که دوست دارند، از کارشون عکس بگیرند و برای ما بفرستند(به ایمیل من) تا بزاریم روی وبلاگ...

ترم تابستان 91

ترم تابستان 91


شرایط و دروس قابل ارائه در ترم تابستان را در ادامه مطلب خواهید دید...


به گزارش دانشگاه نیوز: دستور العمل ثبت نام ترم تابستان سال 91 دانشگاه پیام نور و همچنین حداکثر تعداد واحد قابل اخذ در ترم تابستان اعلام شد.

ادامه مطلب ...

ترم تابستانی

قابل توجه دوستانی که علاقمند به اخذ واحد تابستانی هستند.

برنامه آموزشی ترم تابستانی در ادامه مطلب ارائه شده و دوستان میتوانند بر طبق برنامه برای اخذ واحد در ترم تابستانی اقدام نمایند...



ادامه مطلب ...

بسته شدن پروفایل بعضی از دانشجویان فراگیر...

در چند روز اخیر پروفایل سایت گلستان عده ای از دوستان به علت بدهی بسته شده است. به اطلاع می رساند مبلغ بدهی مربوط به شهریه دوره دانشپذیری و مختص دانشجویان فراگیر می باشد.

دو نکته

با سلام خدمت همکلاسی های عزیز...

به سلامتی ، بیشتر از نصف امتحانات رو پشت سر گذاشتیم و اکثر نمره ها هم اومده و بچه ها کم و بیش راضی بودن.البته اونطوری که خبر به بنده رسیده، وضعیت جامعه شناسی شهری اصلا خوب نیست...انشالله که بیشتر دوستان این درس ها رو پاس شده باشن...


نکته اول اینکه یه چند تا نمونه سوال تربیت دو براتون اماده کردم که میتونید از اینجا دانلود کنید.



نکته دوم هم اینکه دوستان عزیز مطلع باشید که پروژه ی پایانی درس بیان رو همراه با آلبوم به اتاق اساتید مدعو تحویل بدید...اونطوری که به بنده خبر رسیده، حداکثر تاریخ تحویل تا همون روز 18ام هستش(البته یکسری از دوستان با این روز مشکل دارند و به خاطر امتحانات براشون سخت میشه که بتونند توی اونروز تحویل بدن) به همین دلیل اگه شما هم موافقید، به استاد ایمیل بزنیم تا فرصت رو دو روز بیشتر کنه... تصمیم با خودتونه...به هر حال اگه موافقید، توی همین پست کامنت بزارید تا اگه به حدکافی رسید، خودم ایمیل بزنم...


موفق باشید