شار
شار

شار

انتخاب واحد


دوستان عزیز.

طرح هایی که مونده بودند ( طرح 1 و طرح 3)  و منظرسازی، همه ارائه شدند. تا پایان انتخاب واحد چیزی نمونده. تا پایان امروز هستش.. سریعا انتخاب واحد کنید. در مورد مدیریت شهری هم از تهران باید تکلیف مشخص بشه...

دوستان گرامی


دروس تقریبا بصورت کامل ارائه شد. تنها مشکل درس مدیریت شهری هستش که ( احتمالا) بخاطر اشتباه تایپی و (شاید) برای خاطر تصمیمات جدید، فعلا قابل ارائه نیست و ( احتمالا) برای حذف و اضافه بتونید این درس رو انتخاب کنید. درس طراحی شبکه حمل و نقل هم ارائه شد که دوستان میتونند از امروز درس رو انتخاب کنند.

کارگاه ترسیم


انجمن علمی معماری و شهرسازی پیام نور رشت برگزار می کند:

 

کارگاه تخصصی ترسیم فنی (نقشه کشی) برای دانشجویان رشته های معماری و شهرسازی


 ( دوستانی که اقدام به پرداخت هزینه کرده اند، حداکثر تا پایان روز 16ام شهریور، کد واریز خود را برای بنده ارسال نمایند. در غیر این صورت جزء ثبتنام به حساب نخواهد آمد. باقی دوستان هم اقدام به واریز نفرمایند.)


مهلت ثبت نام به پایان رسید. لیست گروه ها و زمان کلاس متعاقبا اعلام میگردد.



مدرسین: خانم مهندس قربانی، خانم مهندس سمیع یوسفی

زمان کارگاه: نیمه دوم شهریور ماه 1393

مدت زمان دوره: 20 ساعت

هزینه ثبت نام: 200000 ریال

 

جهت ثبت نام دانشجویان و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق ایمیل های زیر اقدام نمایند:

Shohre.hariri@yahoo.com 

Alirezanemati.m@gmail.com



(دوستان عزیز که پول واریز کردند، حتما و حتما شماره تراکنش ( یا شماره ارجاع و یا هر کد 12 رقمی ) رو به همراه نام خودشون برای من مسیج (پیامک) کنند و فیش واریز رو حتما محفوظ نگه دارند! در غیر این صورت مشکل ایجاد خواهد شد. عزیزانی هم که هنوز ثبت نام نکردند و میخواند ثبت نام کنند، به بنده ایمیل بزنند یا مسیج بدند تا براشون شماره حساب رو بفرستم. مهلت ثبت نام حداکثر تا شنبه 15 شهریور هستش و ظرفیت کلاس ها محدوده! تنها پرداخت هزینه به منزله ثبت نام هستش و در غیر این صورت دانشجو ثبتنام شده محسوب نمیشه.)



جزوه ترسیم فنی (نقشه کشی) معماری دانشگاه پیام نور همدان جهت آشنایی دانشجویان با جزئیات و سرفصلها

( در کارگاه ها، شیوه ترسیم به صورت عملی آموزش داده خواهد شد)


دانلود