شار
شار

شار

چهار نکته

با سلامی خدمت همکلاسی های عزیز...


اولین نکته اینه که کلاس ریاضی عمومی یک، از این به بعد روز های چهارشنبه، راس ساعت 11:30 برگزار میشه و اون 8:00 که توی برنامه نوشته، عوض شده....


نکته دوم هم در مورد کلاس مبانی 2 هستش که بر طبق شنیده ها، قرار گروه به دو بخش تقسیم بشه و یکی از کلاس ها رو استاد سیدین و دیگری رو استاد پاداشت داشته باشه...

کسانی که میخواند با استاد پاداشت کلاس داشته باشند، با جناب آقای لطیفی(معرف حضور همه هست دیگه)، هماهنگ کنند...


و نکته ی سوم اینکه که لیست منابع جدید اومده که این لیست منابع، بعد از سه بار تغییر از سوی مرکز برنامه ریزی دانشکده هنر و معماری، اینبار به صورت قطعی به اشتراک گذاشته شده...

برای دانلودش به لینک زیر مراجعه کنید...


نکته چهارم: جزوه ای که از طرف دانشگاه برای درس "هندسه احجام و پرسپکتیو" تعیین شده که نویسندش جناب دکتر وحید افشین مهر هستند.این جزوه که تحت تایید خود دانشگاه هم هست و استاد این رو قراره بهمون درس بده ظاهرا...براتون میزارم که دانلود کنید.




دانلود فهرست منابع رشته شهر سازی(ویرایش سوم)


دانلود جزوه ی هندسه مناظر و مرایا از دکتر افشین مهر




موفق و پیروز باشید


برنامه ی ترم دوم 90-91 مهندسی شهرسازی

با سلام و درود خدمت دوستان و همکلاسی های عزیز


برنامه کلاس های ترم جدید رو براتون میزام...

البته برنامه ناقصه ولی به هر حال این چیزیه که از طرف دانشگاه ارائه شده...

امید دارم که کمکی باشه براتون...



دانلود برنامه ی ترم دوم 90-91 مهندسی شهرسازی

رهنمای انتخاب واحد ترم دوم

با سلام خدمت دوستان و همکلاسی های عزیز


یه راهنمای انتخاب واحد برای رشته خودمون طراحی کردم و میزارم توی وبلاگ تا دانلودش کنید و  ازش استفاده کنید.

و همینطور چارت(سیلابه) و لیست منابع رو هم برای راحتی بیشتر همکلاسی های عزیز برای دانلود میزارم.


البته لازم به ذکره که این فایل راهنما فقط یه نوع پیشنهاده و کسی مجبور نیست از این راهنما پیروی کنه ولی من سعی خودم رو کردم که راهنما، کامل و جامع باشه.



دانلود راهنمای انتخاب واحد رشته شهرسازی(طراحی خودم)


دانلود چارت رشته شهرسازی


دانلود لیست منابع رشته شهرسازی



پینبشت:

دوستانی که نمیتونند درس جامعه شناسی و یا مدل های کمی رو(به خاطر تداخل با ریاضی و بیان 2) بردارند، به جاش میتونند اقتصاد شهری و کاربرد رایانه رو انتخاب کنند....البته احتمال عدم تکمیل ظرفیت هم وجود داره...

کتاب معماری و محیط شهری، یافت نشد.

متاسفانه، این کتاب توی کتابخونه مرکزی، فنی مهندسی و هنر و معماری دانشگاه گیلان هم نبود...

دیگه راهی نمیمونه...باید خود دانشجو ها ترجمه کنند کتاب رو...

به هر حال من تمام تلاشم رو کردم...

ترجمه استاد پاداشت

با سلامی دوباره خدمت دوستان...

دوستان گرامی با عرض شرمندگی باید بگم که:


کتاب فروشی هُرنو(بلوار امام خمینی) بدقولی کرد و کتاب رو نیاورد.در جوابش هم گفت که کتاب چاپش تموم شده(البته من زنگ زدم به انتشارات مرکزیش...نشده بود)

کتاب فروشی مهران و طاعتی هم برای خریدار فقط یک جلد، این کتاب رو سفارش نمیگیرند.

زنگ زدم به چند تا تعاونی کتاب که اونها هم به نوعی، سفارش رو رد کردند.

خود انتشارات هم قبول نکرد که کتاب رو به صورت تکی برام بفرسته و گفت فقط سفارشاتی که برای یه کتاب فروشی باشه رو میگیره.

حالا فقط 1 راه مونده که اون هم خرید اینترنتی کتاب از کتابفروشی های مجازیه که به خاطر این تعطیلات بیخود، همه کتاب فروشی همه، حداقل 5 روز طول میکشه تا این کتاب رو برامون بفرستند.

در نتیجه اگه استاد وقت بیشتری داد، من کتاب رو به صور اینترنتی سفارش میدم تا بیاد(هزینش دو برابر میشه ولی عیبی نداره،مجبورم).

اگر هم که استاد وقت بیشتر نداد، چاره ای نیست جز اینکه خودتون کتاب رو ترجمه کنید...


شرمنده ام ولی من تمام تلاشم رو کردم...الان تقریبا 3 روزه که به ایندر و اون در میزنم...

حتی شهرام هم زنگ زد تا کتاب رو از زنجان سفارش بده ولی اونم به جایی نرسید.


خلاصه که اگه بازم خبری شد، اطلاع میدم.


پینوشت:همین الان با کتاب فروشی اینترنتی موج سوم تماس گرفتم...اگه همین امروز سفارش بدم، تا دوشنبه هفته آینده میرسه و اگه امروز سفارش ندم، چون فردا و پس فردا تعطیله، خیلی خیلی دیرتر میرسه!


پینوشت بعدی: همین الان با یکی از دوستان که دانشجوی معماری دانشگاه گیلانه، صحبت کردم... اگه بشه پنجشنبه میریم این کتاب رو از کتابخونه دانشکده معماری دانشگاه گیلان میگیریم(اگه داشته باشه) و اگه نشد که دیگه نشد...

به هر حال من دارم تمام تلاشم رو میکنم...تمام انرژیم روی این مسئاله متمرکزه.!

دانشجویان استاد پاداش

سلام خدمت تمامی همکلاسی های عزیز...

دو مورد هست که خدمت دوستان عرض میکنم.


یکی اینه که کتاب "معماری و فضای شهری"، (برای دانشجو های استاد پاداشت) هنوز به دستم نرسیده که اگه رسید حتما میگم که یه روز همه بچه ها بیاند دانشگاه ازم بگیرند.


مورد دوم هم اینه که به گزارش بهزاد سیاه نژاد، یه مسابقه راگبی، بین تیم گیلان و زنجان، روز جمعه توی سالن ورزشی فرش گیلان(4 کیلومتری جاده تهران-محل دائمی نمایشگاه های رشت)، برگزار میشه که بعضی از بچه های ما، از جمله آقای افتخاری و بقیه توش بازی میکنند.

ورود بانوان هم به عنوان تماشاچی آزاده(این یکی باعث تعجب من هم شد!!!!!!!!!!!!!!).

دوستانی که مایلند و میتونند، برند برای هواداری بچه ها.

زمانش، جمعه، 7 بهمن، ساعت 2. مکان ورزشگاه فرش گیلان.

(اینم بهزاد سیاه نژاد سفارش کرد که بزارم)


موفق و سر بلند باشید.


پینوشت: آدرس وبلاگ رو به دوستانتون هم بدید که وبلاگ، یه مرکز ارتباط قوی برای بچه ها بشه...

اگر کسی هم میخواد توی وبلاگ، نویسنده بشه، ایمیلش رو بده، براش دعوتنامه بفرستم.