شار
شار

شار

اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و مبلمان شهری در گیلان

رشت - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های گیلان از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه ،فضای سبز و مبلمان شهری در استان خبر داد.


'عبدالله سلمانی زاده' عصر روز شنبه در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: سه هزار متر مربع مساحت برای برپایی این نمایشگاه پیش بینی شده که از 26 تا 29 ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی در رشت برگزار می شود.

وی ادامه داد: 40 واحد فعال صنعتی از استان های گیلان، تهران ، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، مازندران، استان مرکزی و البرز در این نمایشگاه حضور دارند.

سلمانی زاده، خاطرنشان کرد: علاوه بر این واحدها، سازمان های وابسته به شهرداری رشت، سازمان فضای سبز، آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند شهرداری رشت، سازمان پسماند استان گیلان، شرکت کودآلی گیلان نیز در اولین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه و مبلمان شهری استان شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات مبلمان خیابانی، پارکی و ترافیکی، آب نماها و تجهیزات نورپردازی و فضای سبز و گل و گیاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه هر روزه از ساعت 17 عصر تا 22 برای بازدید عموم مردم استان گیلان دایر است.

وی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز دوشنبه 26 تیرماه ساعت 17 با حضور معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسوولان استان و سازمان های همیاری شهرداری استان های همجوار خواهد بود.



منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد