شار
شار

شار

دو نکته

با سلام خدمت همکلاسی های عزیز...

به سلامتی ، بیشتر از نصف امتحانات رو پشت سر گذاشتیم و اکثر نمره ها هم اومده و بچه ها کم و بیش راضی بودن.البته اونطوری که خبر به بنده رسیده، وضعیت جامعه شناسی شهری اصلا خوب نیست...انشالله که بیشتر دوستان این درس ها رو پاس شده باشن...


نکته اول اینکه یه چند تا نمونه سوال تربیت دو براتون اماده کردم که میتونید از اینجا دانلود کنید.



نکته دوم هم اینکه دوستان عزیز مطلع باشید که پروژه ی پایانی درس بیان رو همراه با آلبوم به اتاق اساتید مدعو تحویل بدید...اونطوری که به بنده خبر رسیده، حداکثر تاریخ تحویل تا همون روز 18ام هستش(البته یکسری از دوستان با این روز مشکل دارند و به خاطر امتحانات براشون سخت میشه که بتونند توی اونروز تحویل بدن) به همین دلیل اگه شما هم موافقید، به استاد ایمیل بزنیم تا فرصت رو دو روز بیشتر کنه... تصمیم با خودتونه...به هر حال اگه موافقید، توی همین پست کامنت بزارید تا اگه به حدکافی رسید، خودم ایمیل بزنم...


موفق باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
رجبی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

من مخالفم همون 18 ام خوبه...

خب پس دیگه هیچی دیگه...بی خیال

[ بدون نام ] دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

به نظرم بهتره 2روز تعیین بشه هر کس هر روزی تونست کارشو بیاره

حقیقی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

همون ۱۸ مناسبه.جزوه ی معماری چند صفحه ش امتحانه؟

مهسا علوی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

همش امتحانه دیگه!نیست؟مگه چند صفحس؟۳۵صفحست سر جمع اونم با کلی عکس!

حقیقی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

اخه من یادمه که گفته بود ۱۴ یا ۱۵ ص !شاید من اشتباه میکنم!نمی دونم ! خواستم نظر بقیه رو هم بپرسم .اخه خوندن ۱۵ ص با ۳۰ ص فرق میکنه خب!

عبدالهیان جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

نه عزیز استاد فرمودن 30 صفحست ولی در اصل 15صفحه برا خوندن دارین(منظورش بدون عکس بود)

حقیقی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ

اکی مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد