شار
شار

شار

بومشناسی و برنامه ریزی محیطی

با سلام

کلاس بوم شناسی و برنامه ریزی محیطی استاد باقری نیا، به دوشنبه ها از ساعت 16 تا 18 تغییر زمان داده است. با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام آقای نعمتی
ممنون از اطلاع رسانی شما

علی آقاجانپور جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:13 ق.ظ http://oofa.blogfa.com

سلام بچه ها نمی دانم چقدر حرف من را می پسندید ولی وبلاگ تان بجای مطالب علمی پر شده از مطالب مربوط به تکالیف آموزشی همین نوعی تشانه اندیشه رفع تکلیف هست بین تان
فکر می کنم که دانشجویی که ایده و بینش دارد صد برابر دانشجویی که تکلیف و نمره دارد بیارزد متاسفانه در تهران هم هر دانشگاهی درس دادم وضعیت همین بود لاجرم دارم درس دادن در دانشگاه را بعد از عید متوقف می کنم چسبیده ام به کلاس کنکور و اسکیس و آزمون سازی برای کلاس های کنکور ارشد و کاردانی و هنرستان فکر می کنم که دو سال پیش بین شماها چند تا دانشجو داشتم که حالا یکی هم ندارم
دانشجو باشید دانش آموزها بخدا تکلیف ها را بهتر انجام می دهند و حق التدریس بهتری هم می دهند

ترم آخریم استاد. ترم آخریم و خسته از این نظام آموزشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد