شار
شار

شار

رهنمای انتخاب واحد ترم دوم

با سلام خدمت دوستان و همکلاسی های عزیز


یه راهنمای انتخاب واحد برای رشته خودمون طراحی کردم و میزارم توی وبلاگ تا دانلودش کنید و  ازش استفاده کنید.

و همینطور چارت(سیلابه) و لیست منابع رو هم برای راحتی بیشتر همکلاسی های عزیز برای دانلود میزارم.


البته لازم به ذکره که این فایل راهنما فقط یه نوع پیشنهاده و کسی مجبور نیست از این راهنما پیروی کنه ولی من سعی خودم رو کردم که راهنما، کامل و جامع باشه.



دانلود راهنمای انتخاب واحد رشته شهرسازی(طراحی خودم)


دانلود چارت رشته شهرسازی


دانلود لیست منابع رشته شهرسازی



پینبشت:

دوستانی که نمیتونند درس جامعه شناسی و یا مدل های کمی رو(به خاطر تداخل با ریاضی و بیان 2) بردارند، به جاش میتونند اقتصاد شهری و کاربرد رایانه رو انتخاب کنند....البته احتمال عدم تکمیل ظرفیت هم وجود داره...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهندس پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام
خواهشن هرکدوم از آقایون یاخانوم ها شماره استادپاداش رو دارند باهاشون تماس بگیرن وبپرسن ترجمه متن داده شده رو روز شنبه۱۵ بهمن قبول میکنن یا نه لطفا اگه شمارشو دارید کوتاهی نکنید من منتظرتون هستم

مهندس جان، فک نکنم کسی شماره استاد پاداشت رو داشته باشه!چون تا اونجایی که من میدونم، به کسی شمارش رو نداد...ولی اگه کسی شماره رو داره، حتما زنگ بزنه...
رونوشت: به همکلاسی های محترم، جهت همکاری و مساعده، رونوشت شود!

شهرساز پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام
اگه امکان داره برنامه ی کلاسهای این ترمو هم بزارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد