شار
شار

شار

ترجمه استاد پاداشت

با سلامی دوباره خدمت دوستان...

دوستان گرامی با عرض شرمندگی باید بگم که:


کتاب فروشی هُرنو(بلوار امام خمینی) بدقولی کرد و کتاب رو نیاورد.در جوابش هم گفت که کتاب چاپش تموم شده(البته من زنگ زدم به انتشارات مرکزیش...نشده بود)

کتاب فروشی مهران و طاعتی هم برای خریدار فقط یک جلد، این کتاب رو سفارش نمیگیرند.

زنگ زدم به چند تا تعاونی کتاب که اونها هم به نوعی، سفارش رو رد کردند.

خود انتشارات هم قبول نکرد که کتاب رو به صورت تکی برام بفرسته و گفت فقط سفارشاتی که برای یه کتاب فروشی باشه رو میگیره.

حالا فقط 1 راه مونده که اون هم خرید اینترنتی کتاب از کتابفروشی های مجازیه که به خاطر این تعطیلات بیخود، همه کتاب فروشی همه، حداقل 5 روز طول میکشه تا این کتاب رو برامون بفرستند.

در نتیجه اگه استاد وقت بیشتری داد، من کتاب رو به صور اینترنتی سفارش میدم تا بیاد(هزینش دو برابر میشه ولی عیبی نداره،مجبورم).

اگر هم که استاد وقت بیشتر نداد، چاره ای نیست جز اینکه خودتون کتاب رو ترجمه کنید...


شرمنده ام ولی من تمام تلاشم رو کردم...الان تقریبا 3 روزه که به ایندر و اون در میزنم...

حتی شهرام هم زنگ زد تا کتاب رو از زنجان سفارش بده ولی اونم به جایی نرسید.


خلاصه که اگه بازم خبری شد، اطلاع میدم.


پینوشت:همین الان با کتاب فروشی اینترنتی موج سوم تماس گرفتم...اگه همین امروز سفارش بدم، تا دوشنبه هفته آینده میرسه و اگه امروز سفارش ندم، چون فردا و پس فردا تعطیله، خیلی خیلی دیرتر میرسه!


پینوشت بعدی: همین الان با یکی از دوستان که دانشجوی معماری دانشگاه گیلانه، صحبت کردم... اگه بشه پنجشنبه میریم این کتاب رو از کتابخونه دانشکده معماری دانشگاه گیلان میگیریم(اگه داشته باشه) و اگه نشد که دیگه نشد...

به هر حال من دارم تمام تلاشم رو میکنم...تمام انرژیم روی این مسئاله متمرکزه.!

نظرات 3 + ارسال نظر
گروه شهرسازی پیام نور ایلام سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://pnu-urbanity.blogfa.com

سلام دوست عزیز.من شما رو لینک کردم اگه تمایل داشتی ما رو بنام گروه شهرسازی پیام نور ایلام لینک کن.

دوست عزیز...
شما فکر نمیکنی که طرح تم من رو بدون اجازه از من، داری استفاده میکنی؟؟؟؟
البته ما توی ایران، حقوق مولف و طراح نداریم ولی اجازه هم خوب چیزیه!!!!

به هر حال به وبلاگ ما خوش آمدید!

عاطفه فرهنگی سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://urbanitygroup-lu.persianblog.ir

سلام دوست من.
گفتید که ما رو لینک کردید.. ولی من نمی بینم ؟
من شمارو لینک کردم .
(وبلاگ خوبی دارید )

بله...حق با شماست...فراموش کردم.
الان لینک شدید

مهندس جوان سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.urbanity.iran.sc

بسمه تعالی
انجمن دانشجویان جوان شهرساز
دانشگاه های سراسر کشور
بزرگ دانشگاه پیام نور
ضمن عرض سلام ودرود فراوان خدمت تمام دوستان ودانشجویان گرامی
دانشجویان جوان شهرساز در راستای ارتقای دانش افروزی در دنیایی مجازی شروع بکار می نمایید.
شایان ذکر است دانشجویان این رشته باید شخصا شروع به فعالیت نمایند.
http://www.urbanity.iran.sc

ممنون از دعوتتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد