شار
شار

شار

طرح 2

با سلام 

دوستانی که طرح 2 دارن برای امتحانشون به موارد زیر دقت کنن :

1- امتحان خیلی سخت خواهد بود 

2- لوازم رسم بیارید 

3- چیزایی که سر کلاس بیان شده رو حتما مطالعه کنید به شکل دقیق 

4- امتحان هم مربوط به بیان معماری میشه یعنی اینکه شاید لازم باشه اسکیس بزنید یا کاری شبیه به این هم اینکه تشریحی هستش و باید یه چیزی شرح بدید 

نظرات 13 + ارسال نظر
همکلاسی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

یعنی چی آقای لطیفی؟؟لعنت به استادای بد

من خواهش میکنم آرامش خودتون رو حفظ کنید ، هرچی تا الان سر کلاس نوشتید رو بخونید ، بیاید سر جلسه ، کسی برای استاد نیمتونه تعیین تکلیف کنه که ، یه واحد درسی رو دارید امتحان میدید فقط که 6 نمرش رو هم که گرفتید ، خیالتون راحت باشه

خودت میدونی ناز! سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

دوستان ، من پاک کن ندارم.
اگه کسی داره بیاره ممنون میشم.

مسخره بازی ...

سعید بشین بخون

خودت میدونی ناز! سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

چی بخونم؟!
من که نوشته ای ندارم.
فقط چند تا برگ دارم که منتظرم ببینم درخت میشن؟!...

بشین اون چندتا برگ رو باهاش بازی کن

خودت میدونی ناز! سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ب.ظ

زودتر میگفتی...؟!
دیروز فروختم به گل فروشی، باهاش یه خودکار بیک آبی خریدم که امتحانات رو بگذرونم.

پسرک کبریت فروشی تو

بیا پسر سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

اینا همه میگذره و من دارم واسه ...

عادی بس ، عادی بس

خودت میدونی ناز! سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ب.ظ

به به ، بیا پسر هم اومد...

سلام ناز (با تو نبودم علی) ...

همین یه رقمو کم داشتیم ، برو آقا برو

بیا پسر سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

نکن بچه

این اعصاب منه سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

اسکیس امتحان بگیرم یعنی چی
ایشون همونایی رو که درس داده امتحان بگبره انتظار چیزیم که خودشون میگن بلدنیستمو هم نداشته باشه :-@

اسکیس رو گفتم که سخت ترین حالت ممکن رو فرض کنید احتمال اسکیس پایینه شاید مثلا نقشه بگه بکشیم

خودت میدونی ناز! سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

من فقط بلدم نقشه تولید کنم.
نقشه کشیدن و نقشه خوانی و این جور چیزا رو بلد نیستم.

سلام ...

زندگى آى زندگى...خسته ام خسته ام...! چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ق.ظ

سلام یعنى مستقیمأ بدبخت شدیم رفت دیگه؟با تشکر از آقاى دکتر!واقعأ یعنى...متأسفم چیزى واسه گفتن ندارم

بیا پسر چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

ناهارم میدن؟؟

بیا پسر چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

منظور از گزینه 3 خاطره هاست؟

خودم جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

خاطره های به این قشنگی عیبش چیه؟؟؟ خیلی هم باحال بودن
نامرد نباشین دیگه استاد کلی نکته گفت اگه ننوشتین دیگه تقصیر خودتونه لابد انتظار دارین اونم استاد واستون بنویسه؟؟؟ استاد تو کلاس خیلی زحمت کشید کلی صحبت کرد کلی انرژی صرف کرد یه کم قدرشناس باشید.کدوم استاد اینقدر واسه بچه ها وقت میزاره؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد