شار
شار

شار

اخبار جدید دانشکده

اخبار خوبی دارم برای دانشجو های دانشکده هنر و بخصوص رشته های معماری و شهرسازی:


اینکه مدیر گروهی برای رشته ما در حال انتخاب است که البته هنوز معرفی نشده. در صورت تایید اخبار، به اطلاع شما دوستان میرسونم! در صورت صحت اخبار و شخصی که زمزمه هایی هست که مدیر گروه بشه، آینده روشنی در انتظار دانشکده خواهد بود.


باشد که توی ترم جدید، با پیگیری های صورت گرفته و همکاری های بزرگوارانی که به ریاست و معاونت و عضویت هیات علمی در آمدند، آینده بهتری رو نسبت به گذشته در دانشکده هنر داشته باشیم.

و من الله توفیق

نظرات 3 + ارسال نظر
rajabi شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ب.ظ

به به عجب دانشکده ای
انشالله که خبرا خیرباشه مدیر گروه هم اونی که من فک میکنم نباشه

شما چه فکری میکنی؟!

دانشجو یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

انشالله اون کسی که من فکر میکنم نباشه انشالله انشالله

ینی که میتونه باشه؟!

ارشیتکت سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

به احتمال زیاد استاد بی دریغ مهر مدیرگروه میشن

متاسفانه حدسیات ما درست نبود و شخص مورد نظر، در مرکز رشت مدیر گروه نشدند. اما به هر صورت خانم بیدریغ هم استاد بزرگواری هستن و از محضر ایشون استفاده میبریم. مدیر گروه هم ایشون هستند در حال حاضر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد