شار
شار

شار

مهم...روش تحقیق

ایمیل استاد ضابط به من:


             "سلام. آقای نعمتی لطف کنید به دوستانتون بگید کسایی که کار عملی شون رو نفرستادن نمره عملی از من نمی گیرن و به دلیل تاخیرشون نمره ازشون کسر می شه ولی تا جمعه 31.3.92 مهلت دارن کاراشون رو بفرستن بعد از اون دیگه هیچ کاری مورد پذیرش نیست.خیلی ممنون. حمیدرضا ضابط محبوب"



فلذا دوستان محترم تا فردا مهلت دارید که کاراتون رو بفرستید...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

سلام آقاى نعمتى،لطفأ اینو به دوستان إطلاع رسانى کنید،با توجه به اینکه کتاب زبان تخصصى ما هیچ کتاب راهنمایى نداره و هیچ استادى تو تایم تدریسش وقت واسه ترجمه ى کامل متن نمیذاره پیشنهادم اینه که13 نفر از دوستان با همکارى هم هر کدوم رو یه درس(ترجمه لغت و متن و پاسخ به تمرین)کار کنه،تا نهایتأ با جمع آورى این حاصل ارزشمند کمکى هم به خودمون و سایر دوستان و دانشجوهاى ارشد بشه،با تشکر ا�
http://urb.blogsky.com

با سلام
به صورت حضوری، خودتون مطرح کنید...

خجسته شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

اینجوری خیلی بهتره.حتما باید ترجمه بشه.مرسی

به روی چشم...مطرح میکنم

[ بدون نام ] شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

من هم مطرح میکنم ولی منظورم این بود تو وبلاگ بزارید تا دوستان در جریان باشن بخدا من میبینم که شما چقدر رو مسایل و کاستی های دانشگاه حساسین و سریع موضوع رو پیگیری میکنید واسه همین از طرف خودم و همه ی دوستان از شما تشکر میکنم آقای نعمتی و به همین علت اینو از شما خواستم قبول کنید کتاب سنگینیه و باید رو ترجمه متن تسلط کافی داشت تا بشه این واحد رو گذروند _____________مجددا از توجهتون نهایت تشکر رو دارم_____________-

بله
دوستانی که به ترجمه متون و زبان انگلیسی تسلط دارند( تا حدی)
بیان یه تست بدن، بعد ما درس ها رو براشون تقسیم میکنیم...
دوستانی که تسلط دارن، برام به صورت خصوصی ایمیل بفرستن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد