شار
شار

شار

طرح شهرسازی یک - مهندس افشاری

دوستان عزیز

برای امتحان درس طرح شهرسازی:

  • از جداول سوال نمیاد زیاد (از اهمیت کمی برخوردارند)
  • یه سوال از روند کلی پروژه شون میاد.(دوستان روند کلی پروژه رو بدونند و مطالبی برای توضیح پروژه شون داشته باشند)
  • بیشتر از کلیات جزوه سوال میاد (کلیات رو بخوانند)

برای تحویل پروژه هم روز 28ام ساعت 11 صبح به همراه تمامی اعضای گروه در دانشگاه حاضر باشند.(حضور تمامی اعضا الزامیست)

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

28خرداد یا28تیر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خرداد

shahabi شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:15 ب.ظ

salam,aghaye nemati shoma ba ostad sohbat mikardid va migoftid ke ma 27 om tahvile ravesh tahghigh darim!

البته این مذاکرات رو جناب لطیفی انجام دادند
ولی با توجه به اعتراضات دانشجو ها ( که البته خودمم جزءشون هستم)، تماس میگیرم با استاد و سعی میکنم برای دانشجو ها( و البته برای خودم) تا سی ام وقت بگیرم. اما قولی نمیدم

حامدصابری شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:52 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید.
جناب آقای نعمتی و جناب آقای لطیفی ،لطف کنین
(با رایزنی های لازمه) با استاد دوباره صحبت کنین و ۲ روز به وقت تحویل پروژه اضافه کنین با این نگاه ک بعضی از دوستان باید پروژه روش تحقیق رو ۲۷ تحویل بدن وحداقل ۲ روز وقت برای جمع کردن کارشون داشته باشن.البته طبق خبرهای رسیده ،خود استاد امروز صبح قول ۱۰ الی۱۵ روز وقت بعد امتحان آخر رو به یکی از دوستان داده بودن . ولی خب ی کاری کنین نه سیخ بسوزه و نه کباب. میدونم همیشه نگاه شما دوستان فراجناحی بوده و هست و خواهد بود.
ومن ا... توفیق

رایزنی ها بتوسط جناب آقای لطیفی اعمال شده. تیم مذاکره کننده آقای لطیفی دستاوردشون تا همین حد بوده (که البته قابل تقدیره) . ولی از اونجایی که بنده هم شش روز رو کم میدونم( و وظیفه شرعی خودم میدونم که وارد مذاکرات بشم) با استاد تماس میگیرم.
ولله که من فقط به فکر دانشجو ها هستم و فراجناحی عمل میکنم و الان چون احساس خطر کردم وارد صحنه شدم.
و من الله توفیر

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ب.ظ

چرا انقد زود؟قرار بود حداقل 10روز بعدآخرین امتحان فرصت داشته باشیم

هر چه داد دارید بر سر آمریکا ( و آقای لطیفی ) بکشید. :))
چشم... سعی میکنیم وقت بیشتری بگیریم. اما قولی نمیدم.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ http://urb.blogsky.com

ممنون ازاطلاع رسانی شما.لطفا دوروزبیشتربرای تحویل پروژه استادافشاری وقت بگیرید.

ف.حق شناس یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

روز تحویل پروژه باید فقط پروژه رو تحویل بدیم و بریم یا باید ارائه هم بدیم؟استاد چیزی راجع به این موضوع نگفتن؟ممنون میشم اگه جواب بدید.راستی وقت تحویل پروژه خیلی کمه اگه میشه یه کاریش کنید خواهشا

خیر
باید توضیح هم بدید در مورد روند پروژه و هر شخص به تفکیک بگه که چیکار کرده.
بله چشم... بعد از امتحان زنگ میزنم...

Z سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

Hi
very nice
thanks

rajabi پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

خب مذاکراتتون به کجا رسید جناب نعمتی؟
28 واقن نمیشه ...

28 هستش
اما تحیل آلبوم رو میتونیم بزاریم برای بعد تر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد