شار
شار

شار

دانلود سوالات مبانی مهندسی معماری و ساختمان

با سلام


دوستان گرامی، سوالات مبانی مهندسی برای آخر ترم رو آماده کردم که میتونید از لینک زیر دانلود کنید.

خواهشا اگه مشکلی توی سوالات بود، تذکر بدید تا اصلاح بشه.




دانلود سوالات مبانی مهندسی معماری و ساختمان



نکته: دوستان عزیز توجه کنید که فقط چهار سوال از بین این سوالات میاد و سوال پنجم در مورد جانمایی ساختمان روی زمین هستش که در کلاس توضیح داده شده. سوال ششم هم دست خود استاد هستش(نظر شخصی)!

نظرات 7 + ارسال نظر
عبدالهیان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

ممنون مهندس
امکانش هست ج سوال پنجم هم بزارین؟؟
توضیحات استاد

والا طولانی هستش
خودمم الان درست بلد نیستم
ولی اگه مطلبی پیدا کردم براتون میزارم

پورجهان دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

دستت درد نکنه

حقیقی چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

تشکر.استادچندنمره برای پروژ ه ها درنظرگرفتن؟

طوطی وش چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ

سوال ۱۲ از پایه مشکل داره؛مگه میشه حداکثر ارتفاع مسکونی-محله ای از حداقل ارتفاعش کوچیکتر باشه؟!
اصن ب من چ . من رفتم رسالت دانشجوییم(حفظ کردن) رو ادا کنم ی موقع قضا(غذا) نشه

ممیز ها اینور اونور شده
20.3 = 3.20
مشکل از من نیست...من سوالات رو تایپ شده دریافت کردم...

ضابط پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام
یه توضیح کوچیک.
۶ تا سوال ۳ تا از مباحث یکی جانمایی کلا ۸ نمره یکی نظر خودتونه و آخریم که یک نمره داره سر امتحان متوجه میشید چی هست. سوالات راحته انشالله که امتحان خوبی داشته باشید.
کار کلاسی ۱۰ نمره ۳-۵ نمره ارئه ۵-۷ نمره کل کار به صورت ورد.
با آرزوی موفقیت حمیدرضا ضابط محبوب

با تشکر از استاد

رضا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام این درس رو ترم آینده ارایه میشه می خواستم در مورد درسش برام توضیح بدید که چه جوریه پروژه هاش چه جورین و از این حرفا

رضا پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

اگه لطف کنید جواب سوالمو برام ایمیل کنید
rezara72@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد