شار
شار

شار

اولین کنفرانس ملی تأسیسات نوین ساختمانی

اولین کنفرانس ملی تأسیسات نوین ساختمانی،5و6 اسفند 1391 توسط دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با همکاری وزارت راه و شهرسازی (مرکز تحقیقات راه،مسکن وشهرسازی) و دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار میشود.از کلیه علاقمندان و پژوهشگران دعوت میشود مقالات خود را جهت ارائه در این همایش حداکثر تا 30 آذر ماه 1391 در یکی از محورهای زیر به دبیرخانه ارسال نمایند.برنامه های کنفرانس شامل نشست های علمی و تخصصی،ارائه مقالات شفاهی و پوستر،و کارگاه های آموزشی و نمایشگاه تخصصی میباشد.


محورهای تخصصی کنفرانس:

  • کاربرد انرژی های خورشیدی،بار،زمین گرمایی و... در تأسیسات نوین 
  • استاندارد سازی و تدوین مقررات ملی در تأسیسات نوین ساختمانی
  • بازیافت انرژی در تأسیسات ساختمانی COHP ,CHP و...
  • استفاده از مصالح و مواد پیشرفته در تأسیسات ساختمانی
  • استفاده از فناوری میکرو و نانو در تأسیسات
  • مدیریت و بهینه سازی انرژی در ساختمان
  • مدیریت هوشمند تأسیسات ساختمان
  • معماری سنتی و تأسیسات نوین
  • تأسیسات سبز و ساختمان سبز

برنامه های کنفرانس:

  • نشست های علمی و تخصصی
  • ارائه مقالات شفاهی و پوستر
  • کارگاه های آموزشی و نمایشگاه تخصصی

حوزه های تحت پوشش:بهینه سازی مصرف انرژی،مسکن و معماری،ساخت و ساز،معماری و شهرسازی،مهندسی عمران و سازه،ساخت و مدیریت پروژه،مهندسی عمران(عمومی)،مهندسی و فناوری

تاریخ برگزاری:5و6 آذر 1391

برگزارکننده:دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته با همکاری وزارت راه و شهرسازی (مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی) و دانشگاه صنعتی امیرکبیر

سایر برگزارکنندگان:تحت حمایت سیویلیکا

محل برگزاری:کرمان

وضعیت کنفرانس:در حال پذیرش مقاله


تاریخ های مهم:

مهلت ارسال اصل مقاله:1391/9/30

اعلام نتایج داوری اصل مقاله:1391/10/10

مهلت ثبت نام:1391/11/5


وب سایت:http://www.ncnbi.com


نظرات 3 + ارسال نظر
س سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

ممنون از اطلاع رسانی تان

عبدالهیان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

ممنون مهندس

خنسا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ

سلام خسته نباشید عذر میخوام که مزاحم اوقاتتون میشم در واقع من یه سری سوالات از حضورتون دارم ببینید من به تازگی کارشناسی مهندسی فضای سبز را به اتمام رسوندم و الان هم در شهرداری شهرمحل سکونتم به عنوان طراح نرم افزاری در قالب دو بعدی و سه بعدی مشغول به کارم اما با توجه به اینکه در این محیط اصلا نیاز شغلیم ارضا نمیشه قصد ادامه تحصیل دارم با توجه به اینکه رشته ی من ارشدش در ایران وجود نداره و باتوجه به اینکه رشته های نزدیکش از قبیل طراحی محیط زیست و معماری منظر قبولیشون به جهت آزمون اسکیسی که دارند و اینکه بچه هتی معماری که در این زمینه دست قویتری دارند رقابت را برای شخصی مثل من که دست ضعیفی در زدن اسکیس دارم سخت کردند من به فکر واداشته شدم که در رشته ی شهرسازی برنامه ریزی شهری تلاشمو بکنم اما با این وجود هم اطمینان ندارم که آیا از پسش بر میام یا خیر و اینکه بازار کار این رشته در کشورهای اسکاندیناوی مثل سوئد به چه صورته و همینطور ادامه ی تحصیلش در اون کشور به چه صورته ؟آیا منطقیه تصمیمم و آیا من شانسی دارم ؟ و البته سوالهای دیگری که همه ی اونها بستگی داره نظر شما که در این رشته تحصیل کردید و اطلاعاتتون به مراتب از من که لابلای صفحات وب با این رشته آشنا شدم چی باشه ....در واقع من نیازمند یک تصمیم گیری هستم و ازتون تقاضا دارم اگر ممکنه پاسخ دهید.ممنون میشم ازتون.
و اینکه تلاشم را اگر بخواهم برای ارشد سال بعد بکنم به چه صورت باشه با چه منابعی و از چجه زمانی با جدیت شروع کنم...از ریاضیش میترسم...
و اینکه بر سر دوراهی انتخاب این رشته ی شهرسازی برنامه ریزی شهری و مدیریت اجرایی موندم ممنون میشم پاسخ بدید..
ایمیلم : kdjcom@yahoo.com

قبلا توی فسبوک جوابتون رو دادم فکر کنم...
گفتم طراحی شهری گزینه بهتری هستش...
منابعش رو هم با سرچ توی گوگل میتونید پیدا کنید...
فقط یه سری کارگاه های اسکیس طراحی شهری هستش که آموزشگاه های مختلفی توی سطح کشور هستند که این کارگاه ها رو برگزار میکنند...توی رشت و تهران و بعضی دیگه از شهر ها آموزشگاه نقطه هستش و یا کارگاه هایی که اساتیدی مثل عماد زند و یا مرتضی صدیق برگزار میکنند...برای آگاهی از این کارگاه های اسکیس طراحی شهری از دانشجو های معماری محل زندگی خودتون سوال بپرسید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد