شار
شار

شار

کاربرد رایانه در شهرسازی؛ استاد سیدین

با سلام و درود خدمت همکلاسی های عزیزم... 

دوستان عزیز مطالبی که استاد سیدین در رابطه با اتوکد فرمودند رو براتون میذارم...  

 

دانلود کاربرد رایانه (اتوکد)

نظرات 12 + ارسال نظر
Sepide Rajabi سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

خیلی مرسی فاطمه جان ...زحمت کشیدی نت برداریتو برامون پی دی اف کردیبازم مرسی عزیزم

خواهش میکنم گلم

حامد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ http://urb.blogsky.com

فاطمه این رفیقت خودجوش ازت تعریف میکنه؟

س چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ

خدا قوت

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

آفرین به کسی که زحمت تایپش رو کشیده

استاد شرمنده میفرمایین وظیفه بود

Sepide Rajabi چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ

حامد کارش تشکر داشت که تشکر کردم دیگههم نت برداشته سرکلاس هم تایپ کرده گذاشته برا استفاده عموم...به نظرت جای تشکر نداره....بی معرفتیه اون 19نفر دیگست که فقط دانلود میکنن و تشکر خشک و خالی هم نمیکنن!

علی لطیفی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

تشکر از سرکار خانوم عبدالهیان خیلی خیلی خانوم لطف کردید واقعا جای تشکر بسیار داره مخصوصا برای منی که سرکلاس نمی نویسم و تازه این درسم اصلا یه دو جلسه ای نبودم به هر صورت یک دنیا ممنون

خواهش میکنم جناب لطیفی وظیفست

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

دوستان توجه داشته باشید که این دوستی که می نویسن (س) فکر می کنم که استاد سیدین عزیز باشن صرفا جهت اطلاع عرض می کنم

دوستان...فکر کنم این دوستی هم که کامنت گذاشته، آقاحامد خودمون باشه...
صرفا جهت اطلاع گفتم...

شیماحقیقی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

مرسی عزیزم.

مهسا علوی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

مرسی فاطمه جون!جزوه من کلا سرو سامون نداشت!مرسی از جمع بندیت عزیزم

Sepide Rajabi چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

فک نکنید مطمئن باشید خودشونن

حامد پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

مگه چندتا حامدداریم؟!ولی خب،خانم عبدالهیان واقعا کارت قابل تحسینه.هزاروسیصدآفرین

خانوم عبد اللهیان نبود که...منم...علیرضا


آقا مدیر شما باز اسم منو با دو تا لام نوشتی؟!؟!

مائده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

فاطمه جون دستت درد نکنه ایشالا یاد میگیرن اسمتو خودتو ناراحت نکن

فدات مائده جون منم امیدوارم عزیزم..
البته ایشون حق دارن املای درستش اینی هست که مهندس مینویسن ولی تو شناسنامه من و اجدادم اشتباهن با یه لام نوشتن..

(آقا مدیر دیدی چطور ازت حمایت کردم؟!؟! ولی شما باز اسمه منو اشتباه بنویس!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد