شار
شار

شار

اسلاید در ک و بیان-استاد پاداشت-مبانی طراحی2 و باقی قضایا

با سلام خدمت همکلاسی های عزیز


ضمن تبریک روز مهندسی خدمت جامعه مهندسین به ویژه مهندسین شهرساز، باید چند نکته رو دوباره بهتون منتقل کنم:


  • اولینش این اسلایدی هستش که استاد محجوب جلسه ی پیش توی کلاس درک و بیان محیط شهری، درس دادند. البته استاد محجوب صفحاتی از این اسلاید رو حذف کردند که شما میتونید حذفیات رو از دوستانتون بگیرید. این اسلاید به طور کامل و جامع در اختیار شما...میتونید از لینک پایان همین پست، دانلودش کنید...


  • دومین نکته هم اینه که کلاس مبانی طراحی دو که مهندس سیدین استادش هستند، روز یکشنبه از ساعت 5 تا 6:30 به ساعت 1:30 تا 3 تغییر پیدا کرده و توی کلاس 2 برگزار میشه...


  • نکته سوم که استاد پاداشت(لع) امروز دوباره نیومد سر کلاس و دانشجو های محترم، تجمعی رو جلوی اتاق خانوم عیسی پور داشتند که نتیجش این شد که خانم عیسی پور قول رسیدگی و تعیین استاد جدید برای این درس رو به دانشجویان محترم دادند.


  • نکته آخر  اینکه استاد آمار گم شده و به همین دلیل دانشگاه، نمره درس آمار رو خودش میذاره(!!!).حالا چطوری؟نمیدونم...


اگه سوالی بود، همین پایین توی بخش نظرات بپرسید...



اسلاید درس درک و بیان محیط شهری(office 2007 and more)

3.6MB


اسلاید درس درک و بیان محیط شهری(office 2003)

10.5MB


این دوتا اسلاید بالا هیچ فرقی نمیکنند فقط اونایی که office 2077 ندارند، باید 2003 رو دانلود کنند که حجمش بیشتره...


پینبشت: از خانوم عبداللهیان بابت همکاری تو وبلاگ تشکر میکنم و از بقیه دوستان هم میخوام که یکم فعالتر باشند و برای همکاری با ما، توی بخش ارتباط با من توی پروفایل ، اسم و ایمیلشون رو بفرستند...ممنون


نظرات 3 + ارسال نظر
س شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:53 ب.ظ

با سلام
مطالب و اطلاع رسانی های سایتتان بسیار خواندنی و مفید است. خدا قوت

با تشکر از "س" عزیز...
خواهش میکنم س جان...امیدوارم به دردت خورده باشه...

عبدالهیان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ب.ظ

خواهش میکنم علیرضا خان...وظیفست

عبدالهیان شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

یه سوال شما 30خرداد و 1تیر امتحان ندارین؟
درک وبیان امتحانش 31.پشت سر هم میشه.

بله...امتحان درک وبیان و امتحان هندسه، پشت سر هم هستند...ولی خب کاری نمیشه کرد...
حالا جالبتر اینه که درک و بیان و اندیشه هم توی یک روز هستند...
ینی من تو دو روز ، سه تا امتحان دارم...
کاریش هم نمیشه کرد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد