شار
شار

شار

طرح و شناخت

سلام 

برای گرفتن کارها پست گذاشته بودم که بچه ها بیان کارهاشون رو بگیرن منتها بعد استاد گفت که نمیخواد و کارهارو همرو به من برگردون 

امروز کارهارو میبرم میدم به استاد و چیزی دست من نمیمونه که بخوام به کسی بدم 


نظرات 12 + ارسال نظر
آرزم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ب.ظ

خسته نباشی!!! :|

همکلاسی یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

اولا من هرروز وبلاگ روچک میکنم وپستی ازشما دراین باره ندیدم.دوما حالا استاد نفرمودن واسه چی کارها رو دوباره میخوان؟ درضمن سایت گلستان جراامروز بازنمیشه؟

این اولا :
http://urb.blogsky.com/1392/10/24/post-395/%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-2
دوما :
از استاد بپرسین
در ضمن :
سایت دست من نیست

[ بدون نام ] یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

دوستان مثل اینکه مشکل سایت برطرف شد.

شهرساز یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام اتفاقی افتاده کسی چیزی گفته؟
یا استاد قصد تجدید نظر در نمرات دارن؟

نه ، صرفا کارها پیش استاد میمونه

همکلاسی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ق.ظ

اولا حروفش نیوفتاد آقا.دوما ادای منو درنیار بلا.درضمن فقط سوال پرسیدم.همین خوش اخلاق

اولا ، امتحان کردم اومد ، دوما ادا درنیاوردم جیگر ، در ضمن ما که چیزی نگفتیم بلا . همین همکلاسی عزیز

javad دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ http://urbanity72.blogfa.com/

سلام لینک شدید با افتخار دوست عزیز ممنون میشم لینک کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

آره ارواح عمش...... شما هم دلت خوشه ها . تجدید نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چی هست اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همکلاسی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

خوشم میاد مثل خودم شیطون واهل کل کلی.من که کم نمیارم.من جیگرم؟لطف داری بلا

خانوم من متاهلم ، برو این دام بر خروس دگر نه

همکلاسی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

نگاه کن چه ترسویی.چرا نظرمو نذاشتی؟

اولا نظر نذاشتی که من تایید کنم ؟ ، دوما من معلومه کیم اگه بنا باشه بگیم یکی بین ما دوتا ترسو باشه من نیستم حاج خانوم ، شمایی خانم همکلاسی ، البته تازه اونم اگه خانوم باشی ؟ پس میبینی حتی جنسیتت معلوم نیست ؟!؟!؟!؟!؟!؟

بهار سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

حوصلم سررفته.یکی یه دهن بیاد دیگه.

ندایی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

دوستان خواهشا تو وبلاگ نظرات بیخود نزارید
بار علمیش ک ماشالله ....
یکی میاد نظراتم میخونه زشته واسمون واللا
ی سوالم داشتم:کسی میدونه قبل اینکه دانشگاه ما رشته شهرسازی بیاره جای دیگه(پیام نور) این رشترو داشتن یا نه؟

همکلاسی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:05 ب.ظ

حاج خانوم کیه؟چی میگی بلا.بیخیال.دوس دارم گمنام بمونم.ولی ترسو نیستم.ازبچه های فراگیرم.

البته گمنامه گمنامم نیستیدا ، آی پیتون موجوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد