شار
شار

شار

شناخت و طرح 2

با سلام 

دوستانی که سناخت فضای شهری دارند تاریخ ارائشون به 25 دی ماه دقیقا زمان امتحان شناخت فضای شهری تغییر پیدا کرده یعنی هم طرح 2 و هم شناخت فضای شهری در روز 25 دی ماه ارائه پروژه هاشون هستش 

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

آقای لطیفی نمیشه بااستاد حرف بزنید بگید کارای طرح2 رو 26ام بگیرن؟آخه ما25هم امتحان داریم.لااقل غروب 25ام بگن کارارو تحویل بدیم.بخدا ازصبح تا ساعت2گرفتاره امتحانیم.

والا من خودم دیگه قاطی کردم ، یه بار دیگه بگم عقب بندازیم فکر کنم اصلا مشکل پیدا کنم خودم با استاد باور کنید

حق شناس چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

لطفا تو وبلاگ یه پست بزارید بگید که امتحان تاسیسات تشریحیه چون خیلی ها فکر میکنن تستیه.از اونجایی که استاد بی دریغ خودشون سر کلاس فرمودن تستیه من خودم شخصا به بعضیا از بچه ها گفتم امتحان تستیه.ممنون میشم اگه پست بزارید تا همه مطلع بشن.

والا من از اونجایی که این درس رو ندارم نمیتونم چیزی بگم چون امکان داره بنویسم ولی بعد تستی باشه اونوقت از چشم من میبینن ولی خب دوستان دیگه ای هم هستن که داشتن حتما این کار رو میکنن

شهابی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

ممنون از شما

خواهش میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

یعنی ما آدم نیستیم آقای لطیفی تا بااستاد حرف بزنید؟آفرین یکاریش بکن دیگه.استاد تورو دوس داره گیرنمیده بهت.الهی خیر ازجوونیت ببینی اگه یکم ازاستاد وقت بگیری.فقط یه روز

خدانکنه خانوم (آقا) ، منتها واقعا نمیشه ، اگه راه داشت این کارو میکردم

اعصابم خورده چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ب.ظ

همون کسی که باعث شده نظر استاد عوض بشه و امتحان تستی رو به تشریحی تبدیل کنه وظیفشه به بقیه خبر بده! محدثه جان تو زیاد جوش نزن!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ

استاد خودش تصمیم گرفته تشریحی باشه وگرنه اگه کسی هم رایشو زده بجه های مبانی بودن که دور وبرش زیاد بودن وباهاش درارتیاط بودن

حق شناس پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

واقعا کی رفته امتحان تاسیسات رو تشریحی کرده؟؟؟ استاد خیلی قطعی تو کلاس گفت تستیه.واقعا اون کسی که این کارو کرده چه سرزنده هستش ماشالله چه ذهن آزاد و مغز آماده ای داره واسه تشریحی خوندن اونم آخرای امتحانات.خوش به حالشون.البته ریا نشه منم ذهنم خیلی آزاد بود منتها سر همون اولین امتحان دود شد رفت هوا

مهسا جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

شمایی که میگی تقصیر بچه های مبانیه!از کجا میدونی؟من جز بچه های مبانی ام!انقدر که سرمون شلوغ بود هیچکدوممون اصلا در مورد تاسیسات با استاد وقت نکردیم صحبت کنیم!تازه وقتی سر تحویل پروژمون فهمیدیم چه تصمیمی گرفتن کلی اصرار کردیم نظرشونو عوض کنن!اما گفتن بچه ها ازم خواستنحالا اون بچه کین خدامیدونه!!!!

[ بدون نام ] جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

بچه های مبانی که خودشون از استاد خواستن امتحانشونو تستی بگیره بعد بیان بگن تاسیساتو تشریحی بگیری؟
کمی فکر بعد سخن..

همکلاسی شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

آقای لطیفی میشه بگید ساعت چند و در کجا باید کاره طرج رو تحویل بدیم؟

فقط روزش رو میدونم و اینکه ساعت امتحان شناخت فضای شهری البته احتمالا این ساعت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد