شار
شار

شار

پرسپکتیو

با سلامی دوباره خدمت دوستان و همکلاسیان محترم.


دوستان لطف کنند از طریق همین پست، اسامی گروه هاشون در درس پرسپکتیو(دکتر کاوه) رو سریعتر بهم بدند تا من لیست کامل همه گروه ها رو برای استاد ایمیل کنم.


روز و ساعت پیشنهادی برای کلاس رو هم میتونند از طریق همین پست اعلام کنند.البته صحبت های اصلی باید در حضور خود استاد انجام بگیره.

با تشکر

نظرات 2 + ارسال نظر
پورجهان یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

اگه ساعت 4 کلاس تشکیل بشه کسایی که مشکل تاریکی و رفت و امد دارن مشکلشون برطرف میشه چه بسا که خیلی از بچه ها از لنگرود و رضوانشهر و ... میان شنبه من خودم شاهد بودم که هیچ ماشینی واسه بردن این بچه ها به شهرشون نبود .
بااین وجود که چند نفر هم ساعت کلاس زبانشون با این کلاس ادغام شده و در فکر حذف کردن این درسند.

قدسی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ب.ظ

خواهشا به جای ساعت۶:۳۰-ساعت۵کلاس تشکیل بشه-نه۴.من تا۴:۱۵کلاس دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد