شار
شار

شار

زمان تحویل پروژه طرح دو و سه شهرسازی دکتر کی نژاد

دوستان گرامی ساعت تحویل پروژه دکتر کی نژاد ،ساعت 12 تا 14 فردا به تاریخ 29 مرداد می باشد %

نظرات 3 + ارسال نظر
آرزم چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

له شدیم زیر بار این پروژه که تازه تو ترمای بعد قراره درساشو پاس کنیم و این مال پروژه نهاییمون بود و هیچکس چیزی نگفت و اگر گفت کسی حمایتش نکرد و اگه کرد هم کاری از پیش نبرد و اگه برد من سرمو میدم ... و این داستان تو شهرسازی یه دیکتاتوری دانش برانداز داره میشه ...

بنده سکوت پیشه میکنم :|

رضا پنج‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام ببخشید لطف میکنید یکی از پروژه های طرح 3 تون رو برام بفرستید ببینم بقیه شهرها چه کار میکنند

طراحی پلان شهرک مسکونی تجاری...
طراحی شهری با دکتر کی نژاد

[ بدون نام ] دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
میشه خواهش کنم نمونه کار طرح 3 تونو به من بفرستید فقط برا آشنایی میخوام.
سو تفاهم نباشه من ترم گذشته این درسو پاس کردم به هر کی که میگم میگه میخوای از روش کار کنی ولی باور کنین من پاس کردم فقط برا آشنایی میخوام.
خیلی ممنون از کمکتون.

دوستان هرکی میخواد، بفرسته براشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد