شار
شار

شار

انتخاب واحد

در رابطه با انتخاب واحد دوستان فعلا صبر کنید ، دانشگاه یه مشکلی دارن مثل اینکه نتونستن وارد کنن 
امروز به من قول این رو دادن که تا دو روزه آینده نهایتا باز بشه 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

خدا کنه رفع شه...ممنون آقای لطیفی!

رجبی سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

ممنون
قابل توجه بعضیا که به برنامه ریزی پیام نور ایمان اوردن
امیدوارم چشممون به کلمه اساتید گروه اموزشی نیوفته تو صفحه انتخاب واحد بعد این همه تاخیر

javad سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ http://urbanity72.blogfa.com/

سلام سایت زیبا وقشنگی دارید - خوشحال میشیم سری هم به سایت ما بزنید ونظر خودتون رو در مورد سایتمون بدید وسایت مارو لینک کنید لینک کردید خبرم کنید تا سایت شما روهم لینک کنم.منتظر نظرات خوبتون هستیم جواد

حق شناس چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

ممنون
بچه ها توجه نمودید که هیچ وقت آب خوش از گلومون پایین نمیره؟؟؟؟؟؟

آروند چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام
من این ترم ، دانشگاه شما مهمانم .
یه سری از درسا که من باید این ترم بردارم ، ارائه نشدند .
می تونید راهنماییم کنید.
در حال حاضرم تهرانم ، نمی تونم حضوری به دانشگاه مراجعه کنم .
با سپاس

فکر میکنم بهترین راه کار اینه که فعلا درسایی که میخواید و موجود هست در لیست رو انتخابشون کنید مابقی درسایی رو که میخواید وقتی اومدید سر کلاسا در حذف و اضافه تقاضاش رو بدید و به صورت معرفی به استاد بردارید ، مگه چه درسی هست چون تقریبا لیست کامله ؟

آروند چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

مثلا ، درک و بیان محیط شهری - بیان معماری 2 - شناخت فضای شهری و ...

بعید میدونم این درسا ارائه نشده باشن احتمالا در یکی دو روز آینده اینا هم اضافه میشن . جای نگرانی نیست چون این درسارو خیلی از بچه ها دارن به همین خاطر الزاما باید این درسا ارائه بشن ، شما فعلا انتخاب واحدتون رو انجام بدید تا نهایتا حذف و اضافه این هم درست میشه

آروند چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

سپاس فراوان

امیدوارم ترم خوبی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد