شار
شار

شار

طرح شهرسازی دو

با سلام

دوتا از عزیزان همکلاسی آلبومشون پیش بنده هستش و گویا قصد هم ندارند که بیان دنبال آلبومشون.

خانم محمودشریفی و خانم کردباقری

این دوستان آلبومشون رو روز آخری که استاد بعد از کرکسیون آلبوم ها رو تحویل دادند، نبودند و آلبومشون توی دانشگاه موند و دنبال آلبوم هاشون هم نیومدند.

دوستان لطف بفرمایند اگه آلبومشون رو میخواند تماس با من بگیرند که برای روز 24 با خودم بیارم دانشگاه بیان از من تحویل بگیرند.

با تشکر...

نظرات 2 + ارسال نظر
reza دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
لطف می کنید نمونه سوالات درس شناخت فضای شهری رو که ترم قبل امتحان دادید لینکش رو بزاریدیا برام بفرستید به خدا از بس این جا اونجا سر زدم خسته شدم.
با تشکر

شریفی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

من نقشه ها رو دوباره اماده کردم
میتونید بندازید دور یا سر امتحان شناخت واسم بیارید
ممنون

چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد