شار
شار

شار

درس مبانی برنامه ریزی

با سلام دوستان عزیز 

فردا امتحانی که آقای آقاجانپور میخواستن بگیرن برگزار نمیشه 

دوستانی که به نمراتشون انتقادی دارن لطف کنن پای همین پست در بخش نظارت مطالب خودشون رو بنویسن که به استاد انعکاس داده بشه 

نگران افتادن فقط نباشید زیاد ، البته نه همه 

نمونه سوالات هم براتون به محض اینکه استاد بفرسته برام میزارم همینجا دانلود کنید 

لطفا حتما به دوستانتون اطلاع رسانی کنید 

اگر کسی از دوستانتون به نمرش انتقاد داره و اینترنت نداره شما به اسم اون توی بخش نظرات مطالبش رو بنویسید 


نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه محمودشریفی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

با سلام
ضمن عرض تسلیت بابت درگذشت پدر گرامیتون
لطفا یه تجدید نظری در ارتباط با نمره من داشته باشید
من با وجود درگیری کاری به دلیل علاقه ام به کلاس هاتون جز جلسه اول غیبت نداشتم .
مقاله ی سنگینی داشتم . چندین بار خوندم تا تونستم متوجه بشم . اما نتونستم خوب ارائه بدم به دلیل استرس و عدم تسلط کافی . چون جلسه آخر بود فرصت جبران هم نداشتم . ترجمه رو انجام دادم و واستون میل کردم . امیدم به این امتحان بود که ظاهرا لغو شده .
با تشکر

ف. عبدالهیان جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام جناب لطیفی
من انتقادی ب نمرم نداشتم فقط چون کم بود میخواستم امتحان بدم.
تو این هفته تحت هر شرایطی بود 5فصل رو خوندم واقعا از هرکاریم برای خوندن این کتاب گذشتم؛ضرر نکردم ولی انتظار داشتم امتحانش برگزار بشه...

بهروز سیاه نژاد دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام جناب اقاجانپور من و خانم زهرا خجسته کارای مربوط به ترجمه و تعریف شهر که اول ترم خواسته بودینو براتون میل کردیم ولی هنوز نمرشو واسمون وارد نکردین لطفا بررسی کنید ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد