شار
شار

شار

طرح دو


با سلام خدمت دوستان عزیز که طرح دو دارند.


دوستانی که شهر خودشون رو انتخاب نکردند، شهر های خودشون رو از لیست زیر انتخاب کنند و با بنده تماس بگیرند و به من اعلام کنند ( مسیج نفرستید. صرفا تماس بگیرید) تا روز چهارشنبه هم وقت دارید.




  1. آستارا 
  2. چابکسر
  3. لوشان
  4. رستم آباد
  5. سیاهکل
  6. اسالم


  • چاف و چمخاله ( شهر ساحلی)-مهسا علوی
  • آستانه اشرفیه - الهه حسن پور
  • غازیان -سونیا محسنی
  • بندر کیاشهر - ساجده رازقی
  • منطقه یک رشت-سارا جدیدی
  • تولَم‌شهر - رقیه هدایتی
  • کلاچای- زهرا خجسته

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا علوی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ

aghaye nemati!!! mage man bheton nagoftam komle ro entekhab kardam?man etelaatesham dar avordam!

خانوم کومله به حساب نمیاد!
مگه من نگفتم میرم نگاه میکنم اگه حساب بود بعد بهتون اطلاع میدم!؟؟!
کومله به صورت استاندارد شهر به حساب نمیاد! موافقت نشد باهاش!
جمعیتش کلا 3000 نفره!
خواستم باهاتون تماس بگیرم منتها امکانش نبود!

مهسا علوی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ق.ظ

pas lotfan age mishe baraye man chaf chamkhale ro benvisid!hadaghal mitonam az langerod be onja beram!

بله نوشتم
ولی من حساب کردم از لنگرود به کلاچای اونقدرام راه نیستا! ینی به احتساب فاصله براتون کلاچای گذاشته بودم!
حالا در هر صورت عوض شد!

مهسا علوی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

mamnoonam!midonam rahe ziyadi nist ama chamkhale baram rahtatre!mamnoon az lotfeton

خواهش میکنم

سوال دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام>رشته ی مهندسی شهرسازی عضو نظام مهندسی هستش؟این رشنه حق امضا داره؟ممنونم میشم جواب بدین

بله. عضو نظام مهندسی ساختمان هستش و حق امضا داره. و شرح وظایفش هم داره بیشتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد