شار
شار

شار

انگلیسی برای دانشجویان رشته شهرسازی


به درخواست شما دوستان عزیز، میخوایم یه تیمی تشکیل بدیم که یه راهمای جامع برای کتاب «انگلیسی برای دانشجویان رشته شهرسازی» بنویسند.

دوستانی که به کمک در این زمینه علاقه دارند، اعلام موقعیت کنند تا باهاشون صحبت کنیم... دوستان خواهشا همراهی کنید. به سود همه ما داشنجوهاست. حالا شاید منفعت مالی هم داشته باشه...





نظرات 12 + ارسال نظر
Raza دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام من کتاب رو شروع کردم به خوندن تا جایی بتونم کمک میکونم اگه خواستی با من در ارتباط باشی
shahrsazi@sabamail.com
bodibodibodibodi@yahoo.com
خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم چون منم دانشگاه پیام نورم ورودی 90

بسیار عالی
باهاتون تماس گرفته میشه

مژگان دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام حتما باید زبان تخصصی رو پاس کرده باشیم؟
من تو یه شهر دیگه شهرسازی میخونم ولی علاقه دارم بهتون کمک کنم چون واسه خودمم خوب خوبه!

نخیر
همینقدر که به زبان آشنایی داشته باشید کافیه
اگه ایمیل بزارید براتون ادامه ماجرا رو میفرستم

shahabi چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

salam aghaye nemati,man term pish bardashtam vali chon khodkhan bod hazf kardam va in term bayad bardaram,age komaki az dastam barmiyad lotfan rahnamaeim konid.ba tashakor az shoma

بسیار عالی!
جسارتا زبان در چه سطحی بلد هستید؟
به ترجمه متن آشنایی دارید!؟

به محض اینکه حداقل هفت نفر اعلام حضور کنند، بنده کتاب رو تقسیم میکنم برای ترجمه و نوشتن راهنما... زیاد سخت نخواهد بود.
ولی کمکی میشه برای همه...
نمونه راهنما هم بهتون میدم که از روی فرمت اون ترجمه کنید...

shahabi چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

bale az pedaram komak migiram. pas montazere khabareton hastam

با تشکر...
حتما

rajabi پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

ترجمه 3 درس اولشو دارم

rajabi پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

شمام داری خودت احتمالا

البته ما فقط ترجمه ش رو نمیخوایم
میخوایم براش راهنما بنویسیم...
کمی با ترجمه فرق داره...

شاهین اولاد پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ http://pnu-urbanity.blogfa.com

سلام،من حدود 12 درسش رو ترجمه کردم.....البته نه کامل.در حد لغات اولش و بعضی از کلمات توی متن،خوشحال میشم اگه بتونم کمک کنم

بسیار عالی
باهاتون تماس میگیرم

شاهین یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام،آقای نعمتی پس خبر ندادین؟؟وقت تنگه ها....چند روز دیگه انتخاب واحده ترم تابستونه بعد باید واسه ترم تابستون درس بخونیم

علی صابری یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام
اگه کمکی از دستم بر میاد خوشحال میشم همکاری کنم

تجلی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ http://shahrsazaneghomes.blogfa.com

ای شهرساز ای وارث هرج و مرج شهرهای خسته و ای آشنای اندوه شهر بر هجوم دردهای شهر بتاز .
دوستان با افتخار لینک شدید .

زینب جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام همکاران اینده من شدیدا به همچین کاری علاقه دارم زبانمم میشه گفت خوبه مایلم کمکتون کنم ولی منم مث مزگان خانوم سوالم اینه که باید حتما زبان تخصصی رو پاسش کرده باشیم/

(ح) یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

منم میتونم همکاری کنم آیا!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد