شار
شار

شار

نمونه سوالات تحلیل فضای شهری


نمونه سوالات تحلیل(شناخت) فضای شهری رو برای شما دوستان عزیز میگذارم. باشد که رستگار شوید و در امتحان نمره بالایی بگیرید.

نکته: نمره عملی هم دست بنده نمیباشد. استاد خودشون هر موقع مناسب دیدند، نمره رو میدن... بنده اطلاعی ندارم.

و من الله توفیق



دانلود نمونه سوالات تحلیل فضای شهری( شناخت فضای شهری)

رشته های مهندسی معماری و مهندسی شهرسازی



پانویس: دوستانی که در دانلود و یا باز کردن فایل نمونه سوالات دچار مشکل هستند، ایمیلشون رو بزارن تا براشون ایمیل کنم...



نظرات 7 + ارسال نظر
رازقی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم

[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

علی جان آقا بازنمیشه که

فایل سالمه...
مشکل از سرور پیکوفایل و یا سرعت پایین اینترنت شماست.
ایمیل بدید براتون بفرستم...

[ بدون نام ] جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ب.ظ http://urb.blogsky.com

کارتون عالی بودممنون

خواهش میکنم

احمدی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

سلام ممنون از سایتتون اما من نمیتونم صفحات دروس رو باز کنم اگه ممکنه نمونه سوالات امتحانی لازمه دروس زیر رو برام ایمیل (azinahmadi91@yahoo.com)کنید ممنون میشم
شناخت فضای شهری
کتاب از شار تا شهر
زبان عمومی

سپاس ...

خیر متاسفانه امکانپذیر نیست... سرویس خصوصی نمیدیم...

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

خواهش میکنم نمونه سوال زبان تخصصی هم بذارید خواهش

توی آخرین پست بلاگ گذاشتم

[ بدون نام ] شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:47 ب.ظ

نمونه سوال درسای دیگه رو هم اگه میشه بذارید
ممنون

نمیشه

Faeze جمعه 10 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:27 ب.ظ

Slm age emcanesh has file ro baray mn bfrestid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد