شار
شار

شار

خلاصه شناخت(تحلیل) فضای شهری

بسیار مهم، توجه فرمایید( اطلاع رسانی هم بفرمایید)


با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی همکلاس ها و دوستان. امیدوارم که امتحانات رو خوب سپری کرده باشید و امتحان های پیش رو هم به خوبی به اتمام برسه.


دوستانی که درس شناخت فضای شهری دارند، سریع تر خلاصه هاشون رو تکمیل کنند و تا روز جمعه به نماینده هاشون برسونند. ( اگه نماینده هاتون اطلاع ندارند یا نمیتونند هماهنگی ها رو انجام بند، یه شخص دیگه مسئولیت ها رو بر عهده بگیره)


نماینده های پنج گروه: هر نماینده، فایل ها رو جمع آوری کرده و به ترتیب صفحات نامگذاری کنه(به عنوان مثال: فایل شماره 1- 228-235 ، 2-235-250 و ...) . و تمامی فایل های گروه خودش رو توی یک فایل زیپ ( یا رار) برای من ایمیل کنه. آدرس ایمیل بنده رو که همه دارند(اگه ندارید پیام بزارید و ایمیلتون رو بنویسید تا براتون ارسال کنم) .تاکید میکنم که تمامی سرگروه ها باید تا روز جمعه فایل ها رو برای من ارسال کنند. فلذا تاخیر نداشته باشید.( و توجه داشته باشید که دکتر هنوز نمره عملی رو ندادند. پس خواهشا پشت گوش نندازید)



دانلود فایل اصلی جزوه

(لوگوی پس زمینه دانشگاه پاک شده)

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

آقای محترم ماجمعه امتحان داریم.نمیشه تایکشنبه به مافرصت بدید؟

zohre چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

ta jome nemishe vaghean.nahayat yekshanbe bedim.chun emtehan darimm

هرکس قراره نهایتش 5-6 صفحه رو خلاصه کنه... هزار صفحه که نمیخواین خلاصه کنید...
منتها تاریخش عوض نمیشه... چون بنده باید همون روز تحویل استاد بدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ

آخه ماکی هم گروهیمونوببینیم؟

بوسیله شیء تلفن همراه با هم هماهنگ کنید و به وسیله سرویس رایانامه شرکت گوگل و یا یاهو برای سرگروهتون ارسال کنید.
اونقدرا سخت نیست...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

ما که گروه نداریم

شما توی درس شناخت گروه ندارید؟!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

اکثر بچه ها امتحان دارن تا جمعه نمیشه خلاصه کرد چه لزومی داره اینقدر عجله کنیم ماکه تا بیستم وقت داریم حداقل تا ۱شنبه-۲شنبه وقت بدین.

برای هرکس فقط چند صفحه هستش
به بنده گفته شده که باید تحویل بدم. بنده هم به شما منعکس کردم. وقتش رو من تعیین نکردم...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

تو درس شناخت گروه دارم ولی برا این خلاصه تا اونجایی ک من دیدم تقسیمات گروهی فرق میکرد
تا امروز هم کسی به من نگفته کدوم قسمتو خلاصه کنم

خب شما از صفحه یک تا پنج رو خلاصه کن.
تا امشب هم تحویل بنده بده.
خود صفحه ی پنج هم هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد