شار
شار

شار

نوروز مبارک

عید نوروز سال 1392 رو به شهرسازان آینده و همه کسانی که این مطلب رو میخونن تبریک میگم.

ایشاا... سال خوبی رو پیش رو داشته باشید . . .

جا داره از همه بچه هایی که برای بهتر شدن وضع برنامه ریزی دانشگاه و گرفتن امکانات مورد نیاز ، تلاش کردن ، یه تشکر ویژه کنم و از همه خواهش کنم که به تلاششون با قوت بیشتر ادامه بدن تا به امید خدا به جایی که شایستهء یک دانشجوی مهندسی شهرسازیه برسیم . . .

ممنون از توجهتون . . . 


قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا:

                                          "روزگارت خوش باد"


                                              نوروزتان مبارک



نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ

ممنون علی جان...
ما همه عضو یه گروه هستیم و همه با هم تلاش میکنیم که گروه پیشرفت کنه...
شمام موفق باشی توی تمام مراحل زندگیت انشالله...
عیدت هم پیشاپیش مبارک

خواهش میکنم . . .
ایشاا... که پیشرفت گروه شهرسازی همیشه صعودی باشه و تو سال جدید بهتر از قبل بشیم . . .
عید تو هم مبارک علیرضا . . .
ممنون . . . موفق باشی . . .

عبدالهیان چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

منم به نوبه خودم این عید رو به همه دوستای عزیزم تبریک میگم
ایشا.. همگی سال خوب و خوشی داشته باشین

ایشاا... شما هم سالی پر از موفقیت رو در پیش داشته باشی . . .

قربانی جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

نوروزتان مبارک.

عید شما هم مبارک استاد ... ممنون ...

[ بدون نام ] یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام من هم میگم مبارکه !!

عید شما هم مبارک باشه استاد . . . !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد