شار
شار

شار

بیان معماری 2

با سلام


دوستان عزیز، سرکار خانوم مهندس قربانی لطف کردن و برای جلسه آینده ی بیان معماری چندتا فایل اماده کردند تا دوستان برای جلسه اینده دست خالی نیان سر کلاس.

تعداد فایل ها زیاده و دوستان باید روی این  سرفصل ها تمرین کنند و برای جلسه اینده چنتا شیت تمرین برای استاد تحویل بیارن...

تاریخ جلسه جبرانی هم بعدا اعلام میشه


فایلها رو توی چهار گروه تقسیم بندی کردم...موفق و موید باشید...



بخش اول


بخش دوم


بخش سوم


بخش چهارم

نظرات 3 + ارسال نظر
عبدالهیان پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ



سپاس

درخواست کمک فوری پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام آقای نعمتی.....من یکشنبه ارائه تاریخ شهر و شهرسازی در جهان رو دارم.....شما جزوه رو تایپ کردین،گفتم اگه امکانش هست بخش آخرش رو که همون شهرسازی پست مدرن هستش رو واسم بصورت فایل word ایمیل کنید.....واقعا ازتون ممنون میشم......لطفا این نظر رو بصورت خصوصی ببینید و بعد پاک کنید.

بسم الله...
من جزوه رو تایپ کردم؟؟؟
من؟؟؟
کی همچین حرفی زده؟؟؟
235 صفحه جزوه رو من تایپ کردم؟؟؟؟ نخیر...این جزوه مال سازمان مرکزیه

در ضمن شرمنده ولی شما؟؟؟؟ ما توی دانشگاه خودمون ارائه تاریخ نداریم!!! داستان چیه؟؟؟
یکم توضیح بدین!

فزون جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ

این همه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چندتاشو بکشیم کدوماشو بکشیم

شما موطف به ارائه تمرین نیستی... ولی بهتره چندتایی رو تمرین کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد