شار
شار

شار

روز ها گذشت سه شنبه نیز امد...اما برنامه کلاسی هنوز نیامد...
با تشکر از مسئولین عزیز دانشگاه

پینبشت: پنج شنبه هم در راه است و تو هنوز نیامدی...فک نکنم این ترم بیایی
نظرات 17 + ارسال نظر
عبدالهیان سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ب.ظ

شاید این جمعه بیاید شاید.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

mohaddeseh nosrati چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

ba tashakor az masoline mohtaram...

حامد چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

چه عجلیه ای ی.مملکت....وابده...

سپی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ

آقا منحلش کنن بره پی کارش مام بریم پی زندگیمون:| دانشگاهه داریم؟!!

Rayhamemoosam پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://estetica.blogfa.com

این که نشد دانشگاه بچه های شهر سازی خداروشکر احیانا که ندارن برن دانشگاه!!!
تا ساکتیم اینام سوارمون میشن خیلی راحت.

مریم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ق.ظ

کسی به رشته ی شما اهمیت نمیده توی دانشگاه



نظر لطفتونه...حالا شما چی میخونید سرکار پروفسور؟!

یک دوست جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ق.ظ

شما کی باشی که نظربدی

فاطمه.ح جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:26 ب.ظ

مریم خانوم اتفاقا چون رشته ی ما خیلی پراهمیت و مهمه واسه برنامه ریزیش زیاد وقت میزارن

همکلاسی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

فکر کنم استاداشون ته کشیده اگه مشکل دارن خودمون داوطلبانه تدریس میکنیم

نخیر...استاد دارن...کلاس ندارن واسه برنامه ریزی

عبدالهیان جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

ما که فردا میریم دعوا هرکی پایست تشیف بیاره

شما با کی میری دعوا؟!
تنهایی میری؟!

عبدالهیان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

با همکلاسیای عزیزم
انقد ابهتمون زیاد بود همین که رفتیم برنامه رو زدن

بعد صحبتای روز پنجشنبه من با خانوم عیسی پور لوبیا بود دیگه،نه؟!

سحر شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام
دانشجوی پیام نور هستم. میخوام تغییر رشته بدم و آزمون فراگیر شرکت کنم. الان بین رشته مهندسی صنایع و مهندسی شهرسازی موندم. شرایط روحی ای دارم که لازمه ترجیحا یک رشته راحت تر و آسون تر بخونم تا درساشو هم زودتر پاس کنم. نظر شما چیه؟ آیا شما که دانشجوی شهرسازی هستید این رشته رو رشته ی راحتی میبینید؟ به نظرتون خوندن درساش راحت تره؟ البته تا حدی هم به فضای معماری و شهرسازی هم علاقه دارم . صنایع رو هم بخاطر درس های مدیریتی دوست دارم. هر دوتا رشته با روحیاتم هماهنگه. ازتون خواهش میکنم بدون تعصب جوابمو بدید. ممکنه جواب شما منو از این سردرگمی در بیاره و واقعا کمکم کنه.( بازهم میگم ترجیحا بخاطر شرایط روحی که دارم میخوام یک رشته راحت و آسون تر بخونم.)لطفا من را راهنمایی کنید. ممنون.

بستگی به استعداد و علاقه خودتون داره...اگه به هنر و طراحی علاقه دارید و نبوغ ایده گیری از محیط رو دارید ، اولش یه تحقیق حضوری از رشته های معماری و شهرسازی بکنید و بعد انتخاب کنید...هرکدومشون بسته به علاقه شما میتونه اسون یا سخت باشند...

سحر یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

ممنون
اما چند سوال !!
آیا کار عملی و ماکت سازی و طراحی این رشته به اندازه رشته معماری هست؟ من خیلی ها رو هم دیدم که اصلا علاقه ای به رشته معماری نداشتن و حتی استعدادشو هم نداشتن اما با این وجود تو معماری خیلی هم موفق شدن !!! تو لیست درسای شهرسازی درس های 5 واحدی به نام طرح شهرسازی دیدم. مثلا این درس شما همش در مورد ماکت سازیه؟ طراحی توش زیاد داره؟
یک سوال دیگه هم دارم. هزینه تحصیل رشته شما با توجه به اینکه واحدهای عملی هم دارید چقدره؟ مثلا درس هایی مثل بیان معماری و طرح شهرسازی برای شما چقدر هزینه داشته ؟
واقعا ممنون میشم پاسخ بدهید.

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

کسی خبرداره شروع کلاس ازکی هس؟

عالیزاده (شهرسازی اردبیل) یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
کلاسای ما بر خلاف دو ترم پیش از همون هفته اول برگزار شده و خیلی هم کلاسا جلو رفتن...

مریم (شهرسازی ایلام) چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام من میخوام نظر شما رو در مورد سخنرانی اقای سایمون بل بدونم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد