شار
شار

شار

تحویل پروژه ی هندسه...

با سلام خدمت دوستان گرامی...
روز دوشنبه بعد از امتحان، تحویل پروژه های هندسه هستش...دوستان لطف کنند که تمام نواقص رو پروژهشون رو برطرف کنند و بعد اسلاید رو روی سی دی کپی کنند و برای استاد بیارند...
مکان کلاس بعدا اعلام میشه...
شاید هم یه امتحان خعلی کوچیک گرفته بشه ( برای میانترم)...

تذکر: اسامی گروه ها حتما داخل اسلاید و روی سی دی ذکر بشه... تمامی اعضای گروه ها هم باید حضور داشته باشند...

کلاس ساعت 12:30 به بعد خواهد بود...مکانش مشخص میشه...


دوستانی که این اطلاعیه رو خوندن به بقیه هم خبر بدند...

حتما اطلاع رسانی کنید...

تشکر

نظرات 5 + ارسال نظر
پونه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.alex0098.mihanblog.com

وبلاگ مزخرفی داری این وبلاگه یاتوالت؟

یا توالت

علی لطیفی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

علیرضا جان جواب این خانوم رو ندی بهتره . میدونی که جواب .... چیه ؟

مهم نیس... بی خیال...

قربانی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان گرامی
امید دارم که در امتحانات موفق باشید. در ضمن وبلاگ بسیار علمی و به روز می باشد. امیدوارم این تلاش ارزنده همچنان ادامه یابد.

نظر لطف شماست...تشکر...

soheil دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام
لطفا اگر کسی میتونه کمکم کنه؛
من دانشجوی کاردانی شهرسازی هستم.ساکن رشتم. تا پایان مهر ماه 91 مدرک کاردانی خودمو میگیرم. میخواستم بدونم میتونم کاردانی به کارشناسی فراگیر پیام نور رشت شرکت کنم؟ آیا در این دانشگاه رشته شهرسازی کاردانی به کارشناسی هست؟ امتحان چگونه برگزار و شامل چه چیزهایی است؟من معدلم بالا هست و این تاثیری در قبول شدنم داره؟
لطفا منو راهنمایی کنید. این ایمیل من هست:
soheil_2p@yahoo.com

برای اطلاع به سایت سنجش(قسمت پیام نور) مراجعه کنید...
البته بای گرایش خودتون رو هم مد نظر قرار بدید...

و البته نکته مهم اینه که در حال حاضر درس های کاردانی به کارشناسی در پیام نور رشت ارائه نمیشه و برای این امر باید کمی صبور باشید...

soheil سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

خیلی ممنون
میتونم فراگیر برم بعدش 77 واحدمو که واسه کاردانی پاس کردم تطبیق بدم و ادامشو بخونم؟

احتمالش هست...
البته تطبیق واحد ها توی دانشگاه ما سخت انجام میشه ولی شما میتونی از واحد آموزش بپرسید... اونها در صورت انجا راهنماییتون میکنند...
برای اینکار باید به ساختمان دفتری دانشگاه،خیابان سعدی مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد