شار
شار

شار

سوالات پروژه های مبانی طراحی (2)

با سلام خدمت دوستان گرامی...

اینم سوالات پروژه های مبانی طراحی (2) که بالاخره دوستان همت کردند و به دستم رسید و منم آمادش کردم برای شما...


البته یکی از دوستان لطف کرده بود و بدون هماهنگی، نمونه پیشنویس سوالات رو گذاشته بود توی انتشارات داخل حیاط دانشگاه...اون نمونه کامل نیس و یه سری نواقص داره... نمونه کامل رو میتونید از همین پست دانلود کنید...البته تا روز شنبه با انتشارات صحبت میکنم و نسخه کاملش رو توی انتشارات هم میزارم تا بتونید از اون طریق هم سوالات رو تهیه کنید...


با تشکر...


دانلود نمونه سوالات پروژه ها


پینبشت: سوالات گروه خانوم افزون اضافه نشده... اونم توی همین پست براتون میذارم...

سوال گروه خانوم افزون به فایل اضافه شده.


نظرات 3 + ارسال نظر
رجبی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

خیلی مرسی

خواهش

مائده افزون پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام سوال پروزه ما رو جا انداختین داده بودیم بهتون من تو این سوالا ندیدمش مطمئنین این جزوه کامله ؟! در مورد چتل هویوک بود فتوشم داده بودم بهتون اگه یادتون باشه

آره...یادمه سوال شما رو هم گرفته بودم...ولی الان نمیدونم چرا ندارم
خب شمام سوالتون رو بدید تا اضافه کنم...
تشکر

abdollahian جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد