شار
شار

شار

گروه شــــــهر سازی دانشگاه پیام نور رشت

نامه ای از طرف یکی از مخاطبین وبلاگ بدستم رسید:


                                   "من داشجوی مهندسی برق-الکترونیک ازاد لاهیجان ام.ولی خیلی به رشته شهرسازی علاقه دارم.میخوام امسال دوره های فراگیر پیام نور ثبت نام کنم.ولی شنیدم که دانشگاه پیام نور رشت اصلا خوب نیست  مخصوصا تو رشته هایی که ازمایشگاه و کارگاه داره.درسته؟؟شما الان راضی هستین؟کلاس های عملی چطور تشکیل میشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید."


دوستان و همکلاسی های محترم.نظر بدید... آیا واقعا اینطوریه؟!؟!؟ کلاس های عملی ما چطور تشکیل میشه؟! آیا واقعا دانشگاه ما و گروه شهرسازی، گروه ضعیفیه؟!؟!؟!

خواهشا نظر بدید.


پینبشت:دوستانی که مخاطب دائمی وبلاگ هستید...من کم کم دارم نا امید میشم... هیچ فیدبکی دریافت نمیکنم...ینی فقط کاربر های وبلاگ ما همین 5~6 نفر هستند؟!؟!؟

نظرات 10 + ارسال نظر
abdollahian سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز
دانشگاه ما هم مث خیلی از دانشگاها یه سری نواقص داره یکی از بزرگترین نواقصش هم برای دانشجویان شهرسازی نبود آتلیه ست
ولی خداروشکر ما تونستین با این شرایط کنار بیایم
این ترم دو ذرس کاملا آتلیه ای داشتیم با تمام سختیاش گذ شت مطمئنا این 4سالم همینطور میگذره

دوست عزیز میخوام بگم اگه از بیرون نگاه کنی امکاناتمون خیلی کمه ولی اگه واقعا به رشته ات علاقه مند باشی با کمبودها به راحتی کنار میای

ایشا... هرچی خیرتونه قسمتتون شه

گروه شهرسازی پیام نور ایلام چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ http://pnu-urbanity.blogfa.com/

ما که تو ایلام 2 تا آتلیه داریم که خیلی خیلی مرتبن...حتی دانشگاه سراسری یا آزاد تو ایلام آتلیه هاشون در حد دانشگاه ما نیست....همه چیز به رئیس دانشگاه مربوطه....خوشبختانه ما یه رئیس خیلی خوب داریم که سریعا به مشکلات رسیدگی میکنه.....حتی میز طراحیمون یه خورده قدیمی شده بود...ولی قابل استفاده بود هنوز...ازشون خواستیم میز و صندلی نو خریدن...شمام باید از ریاست مرکزتون بخوایید...بگید گروه ما ترمی 10 میلیون شهریه میده.....وظیفتونه که امکانات برامون فراهم کنید....حالا من فک میکردم رشت از ایلام سطح امکاناتش بالاتره باشه....

رجبی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

با سلام...

از اونجایی که پیام نور رشت اولین سالیه که این رشته رو آورده خوب طبیعیه که یه سری ضعفایی داره که به نظر من به مرور زمان وقتی رشته جا بیفته برای مدیریت و به کمک استادا این ضعفا برطرف میشه...از لحاظ آموزشی هم طبق پرس و جوهای من همه ی دانشگاه ها همینجوریه استادا چیز زیادی یاد نمیدن بیشتر باید خودت دنبال کار باشی تمرین کنی تا یاد بگیری خصوصا تو رشته ی ما که این همه پیچیدگی داره...استاد فقط حکم یه کمک آموزشی رو داره...(استاد خوب و بد همه جا هست ، ما هم بی نصیب نبودیم از وجود استادای خیلی خوب که با جون و دل کار کشیدن ازمون و آموزش دادن بهمون و استادایی که به قول معروف پیچوندن)

من شنیدم که میگن پیام نور کلاس تشکیل نمیشه استادا درس نمیدن و حضور غیاب مهم نیست و این حرفا...من شدیدا همه اینا رو تکذیب میکنم...با اینکه تعداد جلسات هر واحد درسی نسبت به دانشگاههای دیگه کمتره اما بچه های گروه و همینطور استادا خیلی با انگیزه هستن و غیر ممکنه که به هر دلیلی تایم کلاس ها هدر بره بچه های گروه ما و استادامون همین امسال قبل عید تا 26 اسفند همه کلاسا رو تشکیل دادن با علاقه(در صورتی که اکثر دانشگاه ها 2هفته اخرو دیگه تعطیل بودن)

گروه ما گروه قوی هست بچه ها علاقه دارن انگیزه دارن هدف دارن همه سختی هارو تحمل کردن و الان به نظر من راه برای بچه های ترم پایینی ها هموار شده و اونا به مشکل چندانی بر نمیخورن...(به جز همون مشکل آتلیه مشکل خاص دیگه ای وجود نداره، یه چیز دیگه شما نگران نباش ما موش آزمایشگاهی بودیم دووم آوردیم،دیگه الان قلق کار دستتونهترم بالایی دارین که ازش سوال بپرسین کمک بگیرین)

اینم بگم که اکثر استادای ما دانشگاه پیام نور رو تایید میکنن در سطح جهانی هم رتبه پیام نور از دانشگاه آزاد و خیلی از دانشگاه های سراسری بالاتره

البته رتبه دانشگاه ما توی رنکینگ جهانی از آزاد بالاتره ولی از سراسری ها بالاتر نیست...
در واقع هرجا که مدارک دانشگاه های سراسری ایران مورد قبول باشه، مدرک دانشگاه پیام نور هم مورد قبول هست...اما متاسفانه مدارک دانشگاه آزاد از چنین اعتباری برخوردار نیست...

این همکلاسیمون حق داره... تعداد کلاسایی که ما توی درس پرسپکتیو تشکیل دادیم، از هندسه کاربردی(مشابه همین درس برای بچه های معماری) توی دانشگاه گیلان بیشتر بوده...

رجبی چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

اینو یادم رفت بگم که آخرین کلاس ما 31اردیبهشت باید تموم می شد،اما کماکان استادامون از ما دل نمیکنن و کلاس بیان معماری که 17اردیبهشت آخرین جلسش بود هنوزم که هنوزه برگزار میشه (10روز دیگه هم اولین امتحانمون شروع میشه)
یا مثلا کلاس هندسه احجام پرسپکتیومون با اینکه تایم کلاس 1.5ساعت بود،اگه بگم شده 2.5 ،3ساعت ما تو کلاس بودیم دروغ نگفتم...
این نشون از انگیزه بالای استاد و گروه هست....این یعنی اینکه استاد نمی پیچونه دانشجو رو و برای دانشجو ارزش قائله....وقتی یه جلسه نمیاد دو جلسه فوق العاده میذاره

دیگه هرچی بود گفتم اطلاعات جامع ارائه دادم کافیه آیا؟یه شیت A3 شد فک کنم

البته مشکل آتلیه تا یکی دوترم آینده که ساختمون فنی تموم بشه، حل میشه... خدایییش مشکلی نداریم به اون صورت...از دانشگاه های دیگه خیییلی بهتره...من توی تموم دانشگاه ها رابط دارم و میدونم... ما .ضعیت دانشگاه و دانشجوهامون خیلی خوبه.

اگه انجمن علمی هم تاسیس بشه (که انشالله به همت خودمون تا یکی دو ترم آینده تاسیس خواهد شد) انجمن یه سری از وضایف رو بر عهده میگیره و دیگه مشکلی نخواهد بود...

یه دانشجوی مهندسی صنایع پلیمر رشت.د چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

هر چی باشه از آزاد بهتره

100%

sogand پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ

بچه ها واقعا از همتون ممنونم.چواب هاتون خیلی عالی بود خیلی کمکم کردین.من همش نگران بودم که بیام اونجا و بعد پشیمون بشم که رشته خودم و تو یک داشگاه خوب ول کردم و اومدم اونجا ولی الان دیگه مطمئن شدم اشتباه نمیکنم.
فقط 1سوال دیگه ادرس دقیق دانشگاه کجاست؟من فقط میدونم خ امام خمینی ا ولی دقیقا نمیدونم کجاش.
راستی شما فراگیر پام نور قبول شدید یا تو کنکور سراسری؟میدونید شرایط فراگیر چطوره؟

خواهش میکنم...

هم به صورت فراگیر میتونید وارد بشید و هم به صورت سراسری و رسمی... اکثر کسانی که از این وبلاگ استفاده میکنند اولین ورودی ها(مهر 90) هستند و سراسری هستند ولی الان تقریبا تعداد فراگیر ها و سراسری هامون یک اندازست...

برای ورود از طریق رسمی تا سال پیش باید رتبه 25 تا 30 هزار میداشتید...امسال فکر کنم رتبه پایین تر اومده باشه و حدود 20-25 هزار باشه...

آدرسش هم بلوار امام خمینی-بلوار پیام نور-دانشگاه پیام نور گیلان
از شهرداری اگه ماشین بشینید و بگید پیام نور، راحت تا سر بلوار میتونید بیایید...بازم اگه کمکی از دستم بر میاد، بگید تا انجام بدم...

دوشهرساز پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.yamu.mihanblog.com

سلام
مقالات دکترخیرالدین درسامانه دوشهرساز
www.yamu.mihanblog.com























.

با تشکر

رجبی پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

بازم سلام...

علیرضا منم گفتم که مشکل خاصی وجود نداره و راه هموار شده ....

در مورد رنکینگ جهانی هم من از خودم نگفتم برو سرچ کن رنکینگ ببین ..پیام نور از یه سری یونی های سراسری بالاتره
کلا خوبه دیگه مختصر و مفید

سوگند جان خواهش میشه عزیزم موفق باشی ...بعدا انشاالله از نزدیک با هم آشنا میشیم

سوگند شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

مرسی از کمک همگی تون.من دیگه تصمیمم گرفتم.امیدوارم سال بعد هم دانشگاهی باشیم

خواهش میکنیم(همه بچه های گروه)

امیدوارم توی ورود به دانشگاه موفق باشید...اگه سعی کنید و به طور رسمی وارد بشید، بهره(حداقل هزینش کمتره)

soheil دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام
لطفا اگر کسی میتونه کمکم کنه؛
من دانشجوی کاردانی شهرسازی هستم.ساکن رشتم. تا پایان مهر ماه 91 مدرک کاردانی خودمو میگیرم. میخواستم بدونم میتونم کاردانی به کارشناسی فراگیر پیام نور رشت شرکت کنم؟ آیا در این دانشگاه رشته شهرسازی کاردانی به کارشناسی هست؟ امتحان چگونه برگزار و شامل چه چیزهایی است؟من معدلم بالا هست و این تاثیری در قبول شدنم داره؟
لطفا منو راهنمایی کنید. این ایمیل من هست:
soheil_2p@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد