شار
شار

شار

دو نکته

با سلام خدمت دوستان گرامی.


دوستان گرامی ، باید دو نکته رو متذکر بشم.


اول اینکه اسامی گروه ها به طور کامل به دست بنده نرسیده.خواهشا اسامی رو هر چه زودتر به دست من برسونید.

من روز سه شنبه، اسامی رو ارسال میکنم و اگر گروهی لیستش رو به من نداده باشه، مسئولیتش پای خودش هست.


دوم اینکه جزوه فرآیندن طراحی شهری دکتر بحرینی که برای کلاس مبانی طراحی شهری 2 استاد سیدین، به اون نیاز هست. این جزوه رو میتونید از انتشارات داخل محوطه دانشگاه تهیه کنید.(انتشارات مهران). در صورت لزوم این جزوه رو بعدا اسکن میگیرم و براتون توی وبلاگ میزارم.


و دوباره تاکید میکنم که اسامی گروه های کلاس پرسپکتیو دکتر کاوه رو هرچه زودتر به من تحویل بدید از طریق وبلاگ یا هر طریقی که براتون ممکنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد