شار
شار

شار

کلاس هندسه و حذف اضطراری

سلام بر دوستان عزیز...


دو تا از دوستان در مورد کلاس هندسه پرسیده بودند. تا اونجایی که من اطلاع دارم، استاد جدید، جناب دکتر کاوه هستند...ولی اطلاع ندارم که کلاس از شنبه شروع میشه آیا یا نه!!احتمالا بشه...


و یکی از دوستان هم در مورد حذف اضطراری پرسیده بودند.حذف اضطراری حداکثر تا 91/2/23 مهلت داره و بر طبق قانون، هزینه واحد ها به دانشجو بر نمیگرده یعنی فقط واحد ها حذف میشند ولی باید هزینش رو پرداخت کنید...


دوستان اگر انتقاد و پیشنهادی دارند، بی پرده مطرح کنند...

روی اسم من زیر همین پست کلیک کنید و توی صفحه جدید، «تماس با من» رو بزنید و هر انتقاد، پیشنهاد و یا سوالی دارید، بگید...

همکلاسی هایی هم که میخواند توی نوشتن مطالب وبلاگ همکاری کنند، از همون طریق بهم اطلاع بندن و ایمیلشون رو برام بذارند...


ممنون

نظرات 8 + ارسال نظر
خجسته پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

حالا ما باید چیکار کنیم؟؟؟؟
استاد هم که یخورده به فکر مسئولیتش نبود ای استادو باید............
شنبه بریم دانشگاه یا نه؟؟؟؟؟
استاد فقط جرئت داره بیاد دیگه...........

منم نمیدونم...
کسایی که براشون نزدیکه، بیان دانشگاه به نظر من...چون اگه تشکیل بشه و بچه ها نباشند، بد میشه...
بعدش میگم این استاد عوض شده...شما که هنوز استاد جدید رو ندیدی...چرا باهاش دعوا دارسی؟!

قدسی پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:27 ب.ظ

شما میدونید شنبه کدوم کلاس باید بریم؟

شیماحقیقی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام ممنون از توضیحتون.اما آقای نعمتی ترم پیش که من خواستم ریاضی رو حذف کنم رئیس آموزش در مورد حذ ف توضیح کامل داد.که ۳ نوع حذف داریم .حذف پزشکی .حذف اضطراری و حذف ...یادم نیس!ولی دقیقا یادمه که گفت اگه تا تاریخ مورد نظر حذف اضطراری کنیم پولش بر می گرده برامون!شما مطمئنید؟

خجسته جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

من که با استاد جدیده دعوا ندارم با استاد قبلیه دعوا دارم ،بدجوری هم ازش شاکیم
لابد شنبه دوباره باید مثل شنبه های قبل اول سر صبح بریم دانشگاه استاد جونمون نیاد دیگه

فاطمه جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام دوستان
علیرضا خان شیما جان درست میگن
من خودم ترم قبل مجبور به حذف اضطراری شدم و پولش هم برام موند
و شما شیما جان سومین نوع حذف همون اولین نوعش یعنی حذف تو تایم حذف و اضافه ست

شیماحقیقی جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

فاطمه جونم خوب میشه همون حذف اضطراری دیگه قربون شکلت!

شیماحقیقی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سه تا حذف داریم.حذف اضافه.حذف اضطراری وحذف پزشکی.حذ ف و اضافه رو که همه می دونن!حذف اضطراری تا تاریخ مورد نظر حذف می کنیم و پولش می مونه برامون.و حذف پزشکی اینه که درس حذف میشه و پولش هم بر نمی گرده

مدیرگمنام شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://ghalamekhas.ir

سلام.مهندسین جوان امیدوارم همیشه در زندگی و تحصیلتون موفق باشید.میخواستم همکاریهایی رو باهم داشته باشیم.قلم خاص در یکم سال ۹۱ متولد شد و در اول راهه.شکل و قالب اصلی سایت در حال ساخته.این سایت در روز میانگین ۸۰۰ الی ۹۰۰ بازدید داره که امیدواریم تا آخر همین ماه این رقم به بیش از ۵ هزار بازدید در روز برسه.دوست عزیز شما هم با قلم خاص همراه باشید تا بتونیم با همکاری هم این وب هارو خوب پیش ببریم.کدهای بنر یا لوگو به ظاهر وب لطمه میزنند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که برای حمایت از قلم خاص این کد رو در اختیارتون بذاریم تا در قسمت تنظیمات کد وبتون قرار بدید.وقتی کد رو قرار دادید به ما خبر بدید تا وبتون رو در لیست لینکهای سایت پربازدید قلم خاص قرار بدیم تا کمک کنه به هر چه پربازدیدتر شدن وبتون.منتظر پاسختون هستیم.باتشکر


موفق باشد دوست عزیز



<!--www.ghalamekhas.ir--->
<body onload="goNewWin()">
<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
function goNewWin() {
TheNewWin =window.open("http://ghalamekhas.ir",'TheNewpop',' toolbar=1,location=1,directories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resizable=1, ');
TheNewWin.blur();
}
</SCRIPT>
<!--ghalamekhas.ir--->
</body>
</html>
</body>
</html>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد