شار
شار

شار

تعطیلات

با سلام خدمت دوستان عزیز...

امیدوارم که تا اینجای تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه...


اومدم ازتون بپرسم که به نظرتون سه شنبه و چار شنبه ی این هفته رو بریم دانشگاه یا بهتره تعطیل کنیم...

نطراتتون رو توی کامنتا بزارید...


امیدوارم گه ادامه تعطیلات هم بهتون خوش بگذره...

نظرات 19 + ارسال نظر
شیماحقیقی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام .عید همگی مبارک.اتفاقا این سوال منم بود.من دوست دارم سه شنبه و چهارشنبه برم دانشگاه!ولی هر چی بچه ها بگن!

سلام...عید شمام مبارک
نمیدونم چرا دانشجو های دانشگاه ما اینقدر علاقشون به درس زیاده؟!
بقیه بچه ها هم بیان نظر بدن...

عبدالهیان شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام
قرار بود کلاس مدل کمی بعد از تعطیلات یه هفته درمیون تشکیل شه
اگه میشه به استادبگین اولین جلسه هفته بعد باشه هماهنگ با کلاس جامعه شناسی

دوستانی که مدل های کمی دارند...
با استاد هماهنگ کنید...

ساعدی شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ


شاید این هفته بیایم شاید...





اگه قسمت اداری دانشگاه باز باشه حتما میام

نچ نچ نچ
خجالت میدونی چیه مهندس؟!

بخش اداری از 5ام باز بود...
هر روز میخواستی ، میتونیستی بری...

خجسته یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

ما این هفته میایم بچه ها ، 100% میایم
شما هم حتما حتما حتما حتما حتما بیاین
زیاد تعطیلات داشتیم کافیه دیگه خسته شدیم

پس معلومه برای امتحان چهارشنبه آماده اید!!!!
کارای یکشنبه هفته دیگه رو هم انجام دادین!
ماشالله...چقد دانشجوی زرنگ داریم!

رجبی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

نه نه من نمیام ...

شیماحقیقی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ب.ظ

چهارشنبه چه امتحانی داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منظورتون همین چهارشنبه س؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگه هفته اول بعد عید، امتحان ریاضی 1 نداشتیم؟!
عید خوش گذشته بهتون، همه چیز یادتون رفته ها!!!
حالا باز من مطمئن نیستم...دوستانی که مطمئنند، تایید کنند...

شیماحقیقی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ

در ضمن آقای نعمتی چراعصبانی میشی!من آخرش گفتم هر چی بچه ها بگن!!!!!!!!!!!!!

عصبانی نشدم که!

شیماحقیقی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

آخه منم همینو شنیده بودم که هفته اول امتحانه!اما روزای اول عید از بچه ها پرسیدم از دونفر!!!!!!!!!گفتن اردیبهشت!منم هیچی نخوندم!خب اگه امتحان داریم مگه مرض دارم بیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا منم تا اونجایی که شنیده بودم، همون هفته اول امتحانه...
ولی الان این خانوم نعمتی سر ما رو کچل کرده که نه، هفته اول اردیبهشت امتحانه!
حالا بازم اگه منابع موثق دارید، بگید ما هم مطلع بشیم...

شیماحقیقی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

من اس دادم که ازتون بپرسه!!!!!!!!الان چیکارکنیم خب؟؟؟؟؟؟؟؟شما که میدونی وضعیت ریاضی ۱ رو!!! میان ترم این درس خیلی مهمه برامون!!من از خانم خجسته و خانم نعمتی پرسده بودم!

منم نمیدونم!

چیکار کنیم!؟

یکی بیاد بگه چیکار کنیم؟!

شیماحقیقی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

اگه ممکنه با اس از بچه ها مثلا از آقای لطیفی بپرسیدببینید اونا چی میگن

بچه ها...

کسی اطلاع داره؟!

فاطمه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

امتحانو بیخیال ولی سه شنبه و چهارشنبه این هفته کسی دانشگاه بیاد خودم حالشو میگیرم...

خجسته دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

امتحان ریاضی هفته اول اردیبهشته ن هفته اول بعد عید
ققققرررررررررررررررببببوووووووووووووون حواسای جم

فکر کنم تاریخ امتحان ریاضی 1 فرق کنه هااا!
نمیدونم...اتفاق نظر نیست بین بچه ها!

حالا هرچی...
هر کی دوست داشت بیاد!

خجسته دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

هرکی دوس داش بیاد هرکی هم دوس نداش نیاد
.
.
.
.
.
ما خواهیم رفت



درسته...
در فعل خویش مختارید...
هر کی دوست داشت، بیاد!

منیژه شادی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

تنبلی رو بزارید کنار بیاید دانشگاه...خجالت داره...به شمام میگن دانشجووووو
امتحان میانترم ریاضی ۲ هفته ی اول اردیبهشته پس امتحان بچه های ریاضی ۱ هم اولین هفته ی اردیبهشته

خیلی ممنون از نصیحت هاتون...
باوووشع...میایم...شاید اومدیم...شاید

منیژه شادی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

راستی عید همگی مبارک

بلی بلی...مبارک..

همکلاسی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

شما هم حوصله دارید.بشینید خونه کاراتونو بکنید دیگه. کلاس بی کلاس

به روی چشم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

کلاس ریاضی رو حتما بیاین

حتما

شیماحقیقی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

تکلیف کلاس هندسه چیه دوستان؟شنبه کلاسش تشکیل میشه؟

توی پست بالا توضیح دادم...

مائده پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سال نو همگی مبارک شنبه بیایم یا نه کسی خبر داره که تشکیل میشه ؟اگه کسی مطمئنه بگه

سال نو شمام مبارک...
بالا توضیح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد