شار
شار

شار

کشف یه سیاره جدید تو آسمون توسط من :دی

سلام دوستان: 

آیا نگاهی به آسمان کرده اید ؟! نه ؟؟؟!!! 

مگه نگفتم یه سیاره جدید تو آسمونمون با چشم غیر مسلح قابل رویته ببینید ؟!  

هم اکنون نیازمند یاری نجومیتان هستیم  :) 

قرار نشد جوابشو پیدا کنین ؟! تنبلا! :( 

برای راهنمایی: 

 این سیاره در امتداد سیاره شمال یا همون زهره خودمونه و به درخشندگی و روشنیه همونه!!! 

پاشین همین حالا برین نگاه کنین :/ 

شنیدم یه استادی میگفت هر انسانی نیاز داره ستاره های آسمونو ببینه ! 

نظرات 12 + ارسال نظر
آرزم دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

آقا مدیر قرار نشد از دوست منجمتون سوال کنید؟!

آقای مدیر کیه؟؟؟؟ من علیرضا استم!

دوست منجمم رو هنوز ندیدم...

فاطمه-ش سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

مرضیه جان اگه سیاره جدیدی یهو کنار ماه دراومده بود قطعا منجم ها قبل از شما با تلسکوپ هاشون رویتش می کردن . به نظر من خودتو در گیرش نکن حتما ماهواره ای چیزیه

مهسا علوی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

آخی!چرا دعواش میکنین!خوب دوست داره ستاره هارو!گفته شاید واستون جالب باشه!بده میخواد اطلاعاتتونو زیاد کنه؟

مائده سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ب.ظ

ما حال نداریم سرمونو از پنجره ببریم بیرون سردمونه مرضیه جون از این چیزا نخواه ما تنبل تر از این حرفاییم بذار بگم چی شده ماه یه سنجاق سر خوشتل زده اون برق میزنه فکر میکنی سیاره در اومده

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ب.ظ

آهان راستی دوست منجمشم شبا میخوابه تو هم چشاتو ببند گلم لالا کن مغز مارو کار نگیر

شیماحقیقی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام.بچه ها چرا بی ذوق بازی در میارید؟چشم حتما نگاه میکنم مرضیه جون.

علی لطیفی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

با سلام خدمت سرکار خانوم آرزم
به حضورتون عرض کنم که احتمالا اشتباه می کنید تنها سیاره های قابل رویت با چشم غیر مسلح مشتری و زهره هستن و چیز دیگه ای نیست البته می تونه اینی که شما می گید یه ابرنواختر باشه که اواخر عمر خودش ۱۰ برابر تقریبا پرنور تر می شه و جان به جان آفرین تسلیم می شه که آخریش فکر می کنم حدودا ۲۰ سالی پیش رخ داده . البته با این تفاصیل الان که دارم اینو می نویسم روزه ولی حتما آخر شب یه نگاهی می کنم شاید جدی جدی یه چیزی باشه که بعید می دونم .

علی لطیفی سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

خدمت دوستان گلم عرض کنم که فکرکنم زیاد کارتون درست نیست که به جای پاسخ اینطور برخورد کنید یه انتقاد اساسی به این وبلاگ اینه که فضا برای بیان یه چنین موضوعاتی نیست و این اصلا خوب نیست .
امیدوارم که از دستم ناراحت نشید .

من به همه همکلاسی ها دعوانامه برای نویسندگی دادم...مسئول نوشته هاشون هم خودشونند...
اگه قراره این محیط رسمی باشه، همه ی بچه ها باید خودشون این رو رعایت کنند...اگر هم دوست دارند، دوستانه تر و غیر رسمی باشه، خب بازم نظر خودشونه...

آرزم سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ب.ظ

دوستام ممنون که لااقل سیاره رو که نه ولی مطلبو خوندین از اظهار نظرهای خوشگلتونم! ممنون
در نهایت من هنوز این سیاره یا شبه اونو از اوایل تاریکی تا طرفای ۹ -۱۰ شب میبینم

آرزم سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ب.ظ

تا اونجا که تونستم به بقیه هم موقع رویتم نشون دادم همشونم تعجب میکنن ولی هیچکدوم دنبال جواب نبودن و سرسری رد شدن !
نمی دونم شاید حق با فاطمه عزیزه که من زیادی در بند حل مسائلم!!!
ولی آخه خیییییییییییییییییییییلی عجیبه ! نیست؟

حامد چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

اول خدمت خانم فاطمه-ش عرض کنم مگه ماهواره از خودش نوری به اندازه یه ستاره منعکس میکنه؟! خانوم ارزم منم دوتا ستاره پرنور کنار هم میبینم؛حالا نمیدونم همونه که شما میگین یامنم یه جفت دیگه پیدا کردم.

فاطمه-ش پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

چی بگم اقا حامد . اخه سیاره جدید که نمیتونه باشه حتما به ماهواره لامپ قوی وصل کردن

علیرضا: شاید یه هیپرنوا باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد