شار
شار

شار

کپی جزوه ی هندسه

سلامی دوباره


دو نکته خیلی کوتاه


یکی اینکه استاد پاداشت اومدن امروز و کلاس تشکیل شد...


دومی هم اینکه دوستانی که جزوه ی هندسه احجام رو هنوز پرینت نگرفتند، بیان اینجا اعلام موجودی کنند...یه نفر(غیر از من) مسئول بشه بره واسه همه کپی کنه.منم کمکش میکنم...

هزینه ها هم کمتر میشه...

یک نفر بیاد فداکاری کنه...به یه ایثارگر نیازمندیم...

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ

مهندس چه کاریه؟!
جزوشو نشر آبرنگ آورده 6تومن البته الان تموم شد ولی باز میاره...
دنبال دردسر میگردیاااااااااااااااا

محاسبه کردیم اونطوری با جلد طلقی و فنر، میوفته 4500تومن مثل اینکه...

حالا باز اگه مایلید...من اصرار ندارم...

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

من حساب کردم در هر دو صورت هزینش بالاستهمون نشر آبرنگ بیاره بهتره....آخه من نمیفهمم چرا دارن جزوه میارن به تعداد دانشجوها نمیارن...4تا جزوه میارن بعد زودی تموم میشه

نشر آبرنگ با جلد مقوا و منگنه میده 6000تومن...
اونجوری با جلد طلقی و فنر میوفته 4500 یا 5000 تومن...

ولی فکر کنم آبرنگ بهتره...حالا بازم تصمیم با شماست

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

واقعا تو رشت 250صفحه فتوکپی با طلق و فنر میشه 5000تومن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چه کممطمئنید؟؟

منبع آمار قیمت ها: حسین رودکی

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ

مهندس دنبال دردسر میگردیا بیخیال...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ

دعوا سر ۱۰۰۰تومنه چی شده حسابگر شدین بچه ها

همینطوری گفتیم شاید بچه ها استقبال کردن...دیدیم نچ...

این حسابگر همون خسیسه دیگه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد