شار
شار

شار

کاربرگ های درس هندسه احجام و پرسپکتیو

سلام دوستان... 

 اینطور که معلومه درس هندسه احجام و پرسپکتیومون باید غیر حضوری گذرونده بشه... 

براتون کاربرگ های این درس رو میذارم؛بعد از خوندن جزوه ای که جناب نعمتی زحمتشو کشید براتون گذاشت میتونین ازش استفاده کنین. 

 

امیدوارم مفید باشه... 

 

کاربرگ های درس هندسه احجام و پرسپکتیو

نظرات 3 + ارسال نظر
حامد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ق.ظ

دستت درد نکنه،فقط یادت باشه اولین نفرمن ازت تشکرکردم

خواهش میکنم...
ممنون آقا حامد شما لطف داری

دختر دریا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

کارت درسته

خواهش دختر دریا


علیرضا خان دختر دریا از من تشکر کرد...آخه شما چرا انقد منو حرص میدی؟!؟!؟!؟

دختر دریا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ

اون اولی کی بود؟؟
این دومی که تو بودی فاطمه



به هر حال کار جفتتون درسته

کار من درست تر

اولی جناب نعمتی بودن..
دومی من بودم گلم


علیرضا:دوستان چه نونی هم به هم قرض میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد