شار
شار

شار

استاد پاداشت

با سلام...


اخبار دریافتی حاکی از اینه که استاد پاداشت روز شنبه حتما تشریف میارند...


پینبشت: کامنت دونی این پایین، محل اعلام و تبال نظره...چت روم نیست...

در آینده چتروم هم افتتاح میشه...توی چشم انداز شش ماه گنجونده شده

نظرات 65 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

باز نیایم این همه راه بعد بگن نمیاد

من تضمینی نمیدم!

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

حالا با من چرا دعوا داری!!!!!!

شیماحقیقی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ

مگه قرار نبود عوضش کنن؟

لابد نکردند دیگه!

مهسا علوی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ

وااااااااااااااااااااای!خدارو شکر!بالاخره یادش اومد ما هم هستیم!ما هم استاد دار شدیم!
یعنی میرسه درس بده؟

ایشالله که میرسه...

فاطمه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

ااااااااااااااه... بابا به کی بگیم ما ایشون رو نمیخوایم!!!!!!!!!
گفتن عوضش میکنن باید عوض کنن دیگه

سوال نداره که...یه دانشگاهه، یه خانوم عیسی پور...کس دیگه ای هم مگه تو دانشگاه هست؟؟؟؟

حالا چرا؟؟؟استاد بدی نیستند که!!!!

مائده جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

به به بالاخره انتظار به پایان رسید یعنی میشه واقعا میاد جدی جدی یا بازم سر کاریم حالا نمره مبانی یکمون چی اونام میذاره یا نه !!!!!!!!!!!!

والا اومدن رو که باید بیاد دیگه...اینم خبریه که با واسطه از آقای رنجبر رسیده...

حالا اگه نیومد، نمره مبانی رو که حتما میزاره

Sadegh جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

دانشجو وظیفشه بیاد حالا چه استاد بیاد چه نیاد. یعنی چی آخه :)))))
فاطمه خانم کنترل کن خودتو :)

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

واقعا ما نمیخوایمش یعنی چی آخه میگن عوض میکنیم بعد....آقای صادق استاد داریم تا استاد...ارزش قائل نیستن برا دانشجوشون

حالا شما اعصاب خودتو خط خطی نکن...ببخشید...شرمنده به جا نیاوردم!!!این جناب صادق کی هستند؟

Sadegh جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

بله... حق با شماست من که رو حرف شما حرف نمیزنم!

عبدالهیان جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

آقا صادق استادای مارو با استادای خودشون(دانشگا گیلان)مقایسه میکنن...
آقا صادق شما کلاتو قاضی کن از ۸ جلسه کلاس این آقا ۲جلسشو نیومده جزوه ۲۵۰صفحه ای رو کی میخواد درس بده؟!؟!؟
دیگه به ایشون میشه گفت استاد؟!؟!؟!
درضمن ممنون که به اینجا سرزدین سزارجان

شرمنده بازم به جا نیاوردم...ولی در هر حال خوش اومدن...


شمام خودتو ناراحت نکن... دنیا همینه دیگه...استادا میان و میرن...این دانشجوهان که باقی میمونند...(جمله از خودم)

Sadegh جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

فاطمه

Sadegh جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

ا... استاد یعنی همین دیگه...
کسی درس نمیده که... همه کار دانشجووو
خواهش میشه

آره...آره...منم تایید میکنم...

همه دانشگاه ها همینه...

همین بچه های معماری دانشگاه گیلان...الان سه جلسه استاد هندسه نظریشون نیومده...همینطوری هم پاس میدن به هفته های بعد تر...

فاطمه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

من دارم حرص میخورم شما دو تا میخندید؟!؟!؟

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

نه نمیشه نه نمیشهواقعا 6جلسه مونده فردا هم معلوم نیست میاد یا نه من که چشمم آب نمیخوره تشریف فرمایی کنن ایشون بعد این 250صفحرو چجوری میخوان درس بدن؟؟؟؟؟؟؟جلسه ای چند صفحه آخه؟آخه تو 9ساعت که نمیشه 250صفحه یاد داااااااد

ای بابا!!!

چقد حرص میخورین شما...چه چیزی میشه دیگه...امتحان دست خودشه...نمره میده

فاطمه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

آقا صادق بخدا درسش نیاز به کلاس و استاد داره...
برین پایین همین صفحه جزوشو دانلود کنین بعد خودتون بگین بدون کلاس میشه یا نه؟

ای بابا!!!!

ول کن...جزوش 12 مگابایته!!!

حالا گیر دادی شما!!!

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است فاطمه

کارم از گریه گذشته است، به آن می خندم

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ

یکی از دوستاننمن آدرس وبلاگ رو بهشون دادم

خوشحالم از آشناییشون

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

آقای نعمتی درست که اونام استاد ندارن اما آیا تعداد جلساتشون به اندازه ی جلسات ماست؟!!!!!!!!!!!!!!

کمتر نباشه، بیشتر نیست...
استاد هم دارند، ولی نمیاد

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ

قدم نمره داد مبانی 1 رو بهتون که بخواد این ترم نمره هندسه بده بهمون....آخرش یا میخواد ترجمه های خودشو بندازه به دانشجوها...نمرتونم رو هواس هنوز

نمره ی منو خیلی پایین داد...
گفته بود یه کلاس مبانی طراحی 2 براش جور کنم...منم نکردم اینکارو...واسه همین لج کرده شاید!!!

حامد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ

سلام ب بروبچ شهرسازی.من ک فردا میگیرم میخوابم،نمیام.شماها هم چه قدر ساده این ...

ساده ام؟؟؟؟؟

پا شد اومد امروز...
تو بگیر بخواب...بخواب ...لالا لالا لالایی

دختر دریا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

کارت درسته منم خوابیدم نیومدم یونیاستاد تشریف فرما شدن...درسو از هفته بعد شروع میکنننه که خیلی زوود قدم رنجه فرمودن

بازم اومد...خودش جای امیدواریه...
خواهش

یه سوالی!!! این چه کاریه همه اسم فیک مینویسند...خو اسم خودتون رو بنویسید دیگه...

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

بله بله علیرضاخان درست میفرمایند استاد تشیفشونو آوردن ولی چه آمدنی!!!!!!!!!!
اونایی که نیومدن(سپید و حامد)دلتون بسوزه استاد یه رب حرف زد؛جزومونو بهتون نمیدیم...
واقعا خیلی ساده ایم رفتیم کلاسش گیرمون آورده...
آقای نعمتی در پاسخ اولین کامنت من گفتین ایشون استاد بدی نیستن؛هنوز سر حرفتون هستین؟!؟!؟

قویاً حرف خودم رو تکذیب میکنم...با اون 14 که امروز بهم داد، از خونش نمیگذرم...به زودی انتقام میگیرم...ها ها ها ها(devil laugh)

دختر دریا شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

شما که آی پی میخونید میفهمید من کیم

اون یه ربع یه نمره بیشتر بود فاطمه؟ماله خودت

علیرضا: درسته

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

آهوی ناز نازی میخوای لوت بدم؟!؟!؟!؟
آره دلت بسوزه ما برای 25/0 خودمونو میکشیم بد تو میگی 1نمرههههههههههههههههه...

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

میگم این پست استاد پاداشت عجب شلوغ شداااا...24تا کامنت


استاد بحث آفرین ایشونن

آقای نعمتی آدرس وبلاگ نره دسته استاد پاداشت که همرو شوت اوت میکنن

همون ترم پیش دادم بهش آدرسو

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

شما زحمت نکش دیشب لوو رفتم

حامد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

من ک عاشق ایشونم

بله...بله...
مثل اینکه مخ استاده رو زده...
ایشالله جشن عقد و عروسیتون کی؟؟؟

فردا داری میای شیرینی یادت نره

مائده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

این جوری پیش بریم چیزی لز بچه ها نمیمونه تا فارق التحصیل شه کسی کمتر شیرینی بیارید به درستون برسین


والا...منم همینو میگم بهشون...همش به فکر این چیزاند...
به جاش درساتون رو پاس کنید...

Sadegh شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

اوه یه شب اومدما چه رونقی گرفت کامنتا!
قدمو حال کردین! loool

منم از آشناییت خوشحالم علیرضا جان

آره...دستت درست داداش...
بازم بیا پیش ما...
وگرنه اینا کامنت بزار نیستند...دلمون پکید...

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

صادق خان خوب خودتو تحویل میگیریا


خیالتون راحت آقای نعمتی ایشون همیشه آنلاین تشریف دارن
اینجا هم میان.

خب...خدا رو شکر...قدمشون روی چشم...

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ

آقای نعمتی پس که اینطور!!!امتحان دست خودشه نمره میده آره!!!؟



این ترم چه گلی میخوان بزنن به سرمون خدا میدونه!

آره...من تمام حرفای خودم رو تکذیب میکنم...

این ترم هم باید یجوری باهاش سر کنیم...

Sadegh شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

سپیده خانم شما از کجا میدونی بنده همیشه آن تشریف دارم!!!؟ lol
ولی آره دارم

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ

بله...بله...من نمیدونم حس ششمم قویهحدس زدم

Sadegh شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

آها. متقاعد شدم

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

آفرین

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ

آقا صادق خوب خودتو تحویل گرفتیااااااااااااا...
من قبلا به جناب نعمتی عرض کردم که قدمم برا وبلاگش اومد داشت...loooooooooooool

راستی دقت کردین سپیده خیلی آدم سه ایه؟!؟!؟
ازون سه تر صادقه..

حامد عروسی ماروهم دعوت کن با آبکش برات آب بیاریم...

و شما علیرضا خان ممنون که اعتراف کردین

Sadegh شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

مزاح کردم فاطمه خانم به دل نگیر
فاطمه شما دقت نکنی بهتره ها...

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

واااااا مگه من چی گفتم که ۳ باشم....خو راست گفتم همش آن هستن ایشون...آدرسه وبلاگ رو هم خودم دادم بهشون...بده پای ثابت وبلاگ شدن؟


فاطمه واقعا این همه هوش سرشارتو از کجا آوردی تو دخترم

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

اصلا بچه جان تو خطی خطی هاتو کشیدی اینجایی؟؟؟ژاشو برو مشقتو بنویس

mani شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

bebeakhshida vali aroosiye ishoon mardunast

این جناب مانی اون حامد صابری نیستا...اشتباه گیرید...

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ

اصلاحیه:پاشو*

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

oh my gosh! mani kiye dg

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

منم مزاح کردم آقا صادق....
شرمنده صادق خان از عمد نبود از قصد بود شما خودشو ناراحت نکن

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

میگم کامنتدونیه این پست رو به انفجاره بهتره منتقلش کنیم به یه ژست دیگه کامنتامونو .......آقا فینیش اینجا تعطیله....نو کامنت

خطر انفجار

دیگه فایده ای نداره...کامنت دونی رو تبدیل کردین به چتروم...
فردا استاد سیدین میاد میگه اینجا حالت رسمی نداره...حق هم داره...

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

وای آقا مانی کی باشن؟؟؟؟؟؟؟؟

حامد صابری نیست...

[ بدون نام ] شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

این یکیو دیگه من آدرس ندادم

Sadegh شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ

بله بله...
خواهش میشه.ضمنا این از عمد نبود از قصد بودنن گفتنم شنیدم از کجا یاد گرفتیییین.lol

سپیده شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

من بگمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاطمه شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

ای خداااااااااااااااااا بعد به من میگن بی بی سی این که بدتر از منه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد