شار
شار

شار

اولین دانشجوی فوق دکتری مهندسی شهرسازی کشور!

 

 
روز دوشنبه 24 بهمن ماه در ساعت 10 صبح اولین دانشجوی فوق دکتری شهرسازی کشور از دانشگاه علم و صنعت ایران فارغ التحصیل شد .دکتر کیومرث حبیبی عضو بنیاد ملی نخبگان ایران و هیات علمی دانشگاه کردستان که در سال 88 موفق به اخذ پذیرش دوره (postdoc ) یا فوق دکتری این دانشگاه شده بود موفق شد در یک سمینار عمومی و با حضور اساتیدی چون دکتر اسماعیل شیعه ، دکتر مصطفی بهزاد فر ، دکتر عبدالهادی دانشپور، دکتر رضا خیر االدین ، دکتر مهدی معینی ، دکتر حسن صادقی نائینی و دهها نفر از دانشجویان ارشد و دکتری معماری و شهرسازی سراسر کشور از تحقیق خود دفاع نماید و نمره قبولی را با درجه عالی اخذ نماید .موضوع پژوهش نامبرده "ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی فضاهای عمومی در بافتهای تاریخی شهر با رویکرد انسان محوری از طریق برنامه ریزی و طراحی پیاده راهها" بوده که در طی 2 سال زیر نظر دکتر مصطفی بهزاد فر دانشیار طراحی شهری دانشکده معماری و شهرسازی این دانشگاه انجام شده است . از این تحقیق
و پژوهشهای وابسته به موضوع بیش از 11 مقاله علمی و پژوهشی ،ISI ، ارائه در سمینار های خارجی و داخلی، کتاب و... استخراج شد تا مجوز دفاع نامبرده صادر گردد. لازم به یاد آوری است که این دانشجو دکتری خود را از دانشگاه تهران اخذ نموده و در طی 10 سال اخیر به عنوان استاد مدعو نیز با گروه شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران همکاری داشته است.

نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالهیان چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

سپیده جان از اطلاع رسانیت خیلی خیلی ممنونم

مهسا علوی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

وای خوش بحالش!مرسی سپیده جون

ایشاا.. یه روزیم اینجوری خوش به حال ما شه

نیلوفرقدسی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ق.ظ

کارت حرف نداشت عزیزم.ایشاالله یک همچین موقعیتی نصیبه هممون بشه

نظر لطفته گلم.ایشالله

س پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

به نظر میرسه اگه توسط مدیر سایت امکانی فراهم بشه که نظرات دوستان زیر هر مطلب به صورت عیان دیده بشه بسیار بهتر خواهد بود.

با سلام

استاد عزیز فک نمیکنم همچین چیزی تو سیستم وبلاگ امکان پذیر باشه.
آقای نعمتی تو تنظیمات وبلاگ امکانش هست؟


علیرضا: توی امکانات بلاگ اسکای که نیست ولی میتونم با دستکاری تم این کار رو انجام بدم...ولی فک کنم خیلی شلوغ بشه فضای وبلاگ...البته چون استاد فرمودند، توی تم جدید وبلاگ حتما این کار رو مد نظر قرار میدم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد